Utrolige flotte billeder af Doxa Divers
Da jeg søgte efter Seiko MarineMaster, faldt jeg over disse fantastiske ure.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Jeg kunne godt tænke mig at se dem i virkeligheden. Den sorte SharkHunter er utrolig flot....

Her kan de bestilles, [url]"http://www.doxawatches.com/sub5000t_sharkhunter.htm">http://www.doxawatches.com/sub5000t_sharkhunter.htm[/url]
Svar
Ja flotte. Findes også med Paul Buhre og så vidt jeg ved med Cyma på skiven de der sharkhunter
De tre arbejdede sammen i en eller anden form i noget der hed Synchron en årrække
Der er et Buhre Sharkhunter på Ebay DE. Jeg kan ikke linke til det, når jeg indsætter linket forsvinder al tekst i min indlæg her.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
den på billede nr 2 og billede nr 5 er noget for mig. Flere af de andre minder mig om rundkørslen udenfor Vordingborg... Et virvar af tal og informationer....

MVH

SK
/SK
Svar
Hej

Jeg er også vild med dem, men kan de ikke bestilles fra Østrig. Icon_question

MVH Peter
Svar
hannover_dk Skrev:Ja flotte. Findes også med Paul Buhre og så vidt jeg ved med Cyma på skiven de der sharkhunter
De tre arbejdede sammen i en eller anden form i noget der hed Synchron en årrække
Der er et Buhre Sharkhunter på Ebay DE. Jeg kan ikke linke til det, når jeg indsætter linket forsvinder al tekst i min indlæg her.
vh

Jeg kan ikke finde det på ebay
Svar
Der er et par Doxa Sharkhunter's på eBay.de - <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kortlink.dk/54wk">www.kortlink.dk/54wk</a><!-- w -->
Svar
Desværre sendes de ikke til DK.
Svar
De fleste modeller er for meget Fætter BR for mig.

Jeg har intet mod dykkerure - fx. synes jef at en sort Omega PO og en helt almindelig sort Rolex Sub. er super design, men jeg står af når det bliver farvelade - og i mine øjne forvirring!

vh Baun
Svar
Tukjær Skrev:
hannover_dk Skrev:Ja flotte. Findes også med Paul Buhre og så vidt jeg ved med Cyma på skiven de der sharkhunter
vh

Prøv at søge Buhre sharkhunter og se lidt ned på siden. jeg kan Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Tukjær Skrev:
vh

Prøv at søge Buhre sharkhunter og se lidt ned på siden. jeg kan Icon_e_smile

Intet, desværre.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)