Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
den på billede nr 2 og billede nr 5 er noget for mig. Flere af de andre minder mig om rundkørslen udenfor Vordingborg... Et virvar af tal og informationer....
MVH
SK
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg er også vild med dem, men kan de ikke bestilles fra Østrig.
MVH Peter
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Der er et par Doxa Sharkhunter's på eBay.de - <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kortlink.dk/54wk">www.kortlink.dk/54wk</a><!-- w -->
•
Desværre sendes de ikke til DK.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
De fleste modeller er for meget Fætter BR for mig.
Jeg har intet mod dykkerure - fx. synes jef at en sort Omega PO og en helt almindelig sort Rolex Sub. er super design, men jeg står af når det bliver farvelade - og i mine øjne forvirring!
vh Baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Tukjær Skrev:hannover_dk Skrev:Ja flotte. Findes også med Paul Buhre og så vidt jeg ved med Cyma på skiven de der sharkhunter
De tre arbejdede sammen i en eller anden form i noget der hed Synchron en årrække
Der er et Buhre Sharkhunter på Ebay DE. Jeg kan ikke linke til det, når jeg indsætter linket forsvinder al tekst i min indlæg her.
vh
Jeg kan ikke finde det på ebay
Prøv at søge Buhre sharkhunter og se lidt ned på siden. jeg kan
•
hannover_dk Skrev:Tukjær Skrev:hannover_dk Skrev:Ja flotte. Findes også med Paul Buhre og så vidt jeg ved med Cyma på skiven de der sharkhunter
De tre arbejdede sammen i en eller anden form i noget der hed Synchron en årrække
Der er et Buhre Sharkhunter på Ebay DE. Jeg kan ikke linke til det, når jeg indsætter linket forsvinder al tekst i min indlæg her.
vh
Jeg kan ikke finde det på ebay
Prøv at søge Buhre sharkhunter og se lidt ned på siden. jeg kan 
Intet, desværre.....
•