Allround
Oris Prodiver

Fest - skiven er lidt bling og kan pimpes med den medfølgende lænke.

Hverdag - sidder fantastisk på armen på trods af størrelsen og har et clean look.

Ferie - her er det jo nærmest skabt til det meste, om det er sol på Mallorca eller dykning i Australien holder det hele vejen og du skal ikke være bange for at der kommer vand ind.
Svar
Torben tror du ikke de 51mm kommer til at slås lidt med skjorten på jakkesættet Icon_question Icon_e_biggrin1
men det er et FEDT ur Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
......igjen må jeg svare en 36mm Explorer. Vanntett,støtsikker,rigid,dressy. Som en kartoffel, den kan brukes til alt Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage
Svar
Stensbjerg Skrev:Torben tror du ikke de 51mm kommer til at slås lidt med skjorten på jakkesættet Icon_question Icon_e_biggrin1
men det er et FEDT ur Icon_cool

Nu er der jo ikke alle som har behov for skjorte og jakke for at gå til fest.
Svar
Alex Delarge Skrev:......igjen må jeg svare en 36mm Explorer. Vanntett,støtsikker,rigid,dressy. Som en kartoffel, den kan brukes til alt Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage
Great watch i said Oysterdate but explorer is maybe better all round watch. Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
CT-Watches.dk Skrev:
Kim T Skrev:
HG Skrev:Tudor Heritage 70330N Icon_e_wink
Jeg tror ikke på det uden friske billeder Icon_e_wink
Heller ikke her. Den er garanteret solgt igen Icon_e_biggrin1
Hvor er I sjove Icon_cool :
Frisk billed:
İmage
İmage

Det må være nok - og det SÆLGES aldrig..... Icon_e_surprised (Før om 14 dage siger Marianne) Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)