Nyt ur på vej
Baun Skrev:Hvordan ligger den prismæssigt sammenlignet med en Seamaster med cal 321 ? ca 15 K

vh baun

Jeg "vandt" den på Ebay.de til 11050,00 incl forsendelse, hvilket jeg syntes er yderst rimeligt Icon_cool især fordi standen ser rigtigt fin ud samt boks og papirer.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Smukt - ganske enkelt !
De venligste hilsner, John
Svar
HG Skrev:
Baun Skrev:Hvordan ligger den prismæssigt sammenlignet med en Seamaster med cal 321 ? ca 15 K

vh baun

Jeg "vandt" den på Ebay.de til 11050,00 incl forsendelse, hvilket jeg syntes er yderst rimeligt Icon_cool især fordi standen ser rigtigt fin ud samt boks og papirer.
Ja de går i det leje med håndoptræk, og med alle papirer synes jeg afgjort det er en fin nok pris du er sluppet med
Som automat går de til mellem 1600 og 2600 Euro i f.eks Rainbow, de Luca osv versionerne
Iøvrigt har den da udseende tæt op af den BP flyback du havde som 1. valg. Den er pt på ebay.de i 4.500 Euro, men med 5 dage tilbage er buddene ikke begyndt, og jeg tror den bliver dyrere - den så sådan ud - holdt op mod dit eget billede (til andres orientering):
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nemlig John - Den er super Lækker den BP, men prisen er også 3-4 gange højere, desværre.

Alt taget i betragtning er jeg bestemt også tilfreds - meget Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Mycket fin ! Härligt verk.
27 årig klocknörd - gillar Certina dykare...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)