Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Tukjær Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Lækkert ur som bestemt løfter niveauet i samlingen. Held med lænken
det plejer at være en "kedelig" erfære at finde sådan en fætter
Den kan godt sætte dig 4-5 k tilbage...
/Mads
En Svensker har netop tilbudt mig en til 1000 euro....
4000-5000 kr kan jeg godt leve med...... Men hvor finder jeg sådan en?
Mht værket i Aquatimeren.... Er det bedre end Omega's...?
De går på ebay for 600-750 euro i normale auktioner. Nogen forsøger så at få 1000 euro. Tror det havde været billigere at købe med lænke og skaffe en gummirem.
Værket i IWC er på samme niveau som Omegas ETA´er. Måske endda en anelse flottere. IWC skifter mange dele og gør meget ud af både modificering og finish.
/Mads
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Hvorfor går de egentligt så meget billigere end ref 3536 - er det bare tilgængelighed eller hvad er det som spiller ind -
vh
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:Hvorfor går de egentligt så meget billigere end ref 3536 - er det bare tilgængelighed eller hvad er det som spiller ind -
vh
Det er mig bekendt samme lænke til begge ure så prisen burde være den samme, men jeg tror at man skal regne med omkring 7K.
Det er normalt ikke nemt at skaffe lænken efterfølgende og derfor er prisen også derefter.
Tillykke med uret Claus
Thomas
•
Seamus Skrev:hannover_dk Skrev:Hvorfor går de egentligt så meget billigere end ref 3536 - er det bare tilgængelighed eller hvad er det som spiller ind -
vh
Det er mig bekendt samme lænke til begge ure så prisen burde være den samme, men jeg tror at man skal regne med omkring 7K.
Thomas
Du får da svært ved at finde 3536 til 7K for at sige det mildt.
Bo M har en pt her på sitet til 22.000
GTWatch en her til 22.500
Ebay har dem til $ 4.800 og £ 2.195
Det er naturligvis ret forskellige ure at se på, men hvad er egentlig den store forskel, jeg har ikke sat mig spor ind i den nye - men til 7000 kr må det vel være billigt - og noget man ikke får 3536 for?
vh
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:Seamus Skrev:hannover_dk Skrev:Hvorfor går de egentligt så meget billigere end ref 3536 - er det bare tilgængelighed eller hvad er det som spiller ind -
vh
Thomas
Du får da svært ved at finde 3536 til 7K for at sige det mildt.
Bo M har en pt her på sitet til 22.000
GTWatch en her til 22.500
Ebay har dem til $ 4.800 og £ 2.195
Det er naturligvis ret forskellige ure at se på, men hvad er egentlig den store forskel, jeg har ikke sat mig spor ind i den nye - men til 7000 kr må det vel være billigt - og noget man ikke får 3536 for?
vh
Vi taler forbi hinanden jeg taler kun om lænken til 7K.
Men grunden til at 3536 er dyrere er vel fordi den dels er udgået og dels er produceret i færre antal (gæt)
Den som Mølbak har tror jeg i øvrigt er min gamle som ad en omvej er landet der.
Thomas
•
Vist taler
jeg helt forbi - jeg kan da godt se når jeg går opad i tråden at det er lænken til 7000 kr - det andet lød også helt tåbelig billigt - jeg hoppede bare ind i den og var ikke helt oppe i top så
vh
•
Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
Tukjær Skrev:Planet Ocean, Fortis Diver og Railmaster.....
Og tak...
.. outch - der blev forhåbentlig lidt penge tilovers!?
Tillykke med klokken - den er lækker, har selv haft et par stykker

leJ
•
•
Seamus Skrev:hannover_dk Skrev:Hvorfor går de egentligt så meget billigere end ref 3536 - er det bare tilgængelighed eller hvad er det som spiller ind -
vh
Det er normalt ikke nemt at skaffe lænken efterfølgende og derfor er prisen også derefter.
Tillykke med uret Claus
Thomas
Tak, Thomas.
Tror jeg springer lænken over. Uret er så fedt at have på med gummiremmen....
Det får mine andre ure til at virke uinteressante og billige..... Et super fedt ur som jeg er blevet endnu gladere for det sidste døgn.....
•
Sub'erman Skrev:Hvad sagde jeg!!
Tillykke!!
Lækker klokke!!!
MVH
SK
Ja, du havde gætte det....... Men hvad køber jeg næste gang....?
•