Julekonkurrence - Gæt vægten.....
Hvilket ur er tungest? List de 3 i rækkefølge.....

Omega Planet Ocean 45,5mm

İmage
İmage

Breitling SuperOcean Steelfish

İmage
İmage

Kobold Soarway Diver Seal

İmage
İmage

Alle dem som gætter (googler Icon_e_wink ) den rigtige rækkefølge, kvalificere sig til at besvare et ekstra spørgsmål (som ikke kan Googles). Dette spørgsmål skal besvares via PB.

De 2 bedste vinder hver 2 remme, vinderen vælger selvfølgelig først.....

İmage

Skal siges at på 3 af remmene er der lidt sort fra en af Torbens monsterremme...... Ved ikke om det kan fjernes..... Den orange rem er ægte kroko, den ene gule er ægte haj.......

Første del af konkurrencen stopper den 23-12-2008 kl. 20.00. Det sidste spørgsmål vises herefter, og skal være besvaret inden den 28-12-2008 kl. 20.00.
Svar
Første del af konkurrencen er offentligt... Send først PB når det gælder sidste spørgsmål.....
Svar
Kobold - Breitling og PO fra tungest til lettest - og rent gæt ud fra billederne og at jeg en gang har haft et par af dem i hånden, men ikke samtidigt Icon_redface
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mit bud er at Kobold'en er tungest, derefter Omega Planet Ocean og til sidst Breitling Steelfish.
Svar
Det må være PO med stållænke, har selv et, og det er det tungeste i min samling.

Jorler
Svar
jeg gætter på planet ocean... Icon_e_biggrin
Mvh Hr.holm
Svar
Jeg var ikke tydelig nok. Jeg skal have rækkefølgen på de 3 ure.....
Svar
Kobold, PO og Steelfish, er mit gæt( ikke noget med google her)

MVH

SK
/SK
Svar
Sjovt initiativ! - I'm in Icon_e_biggrin

Og...jeg gætter på:

Tungest: Kobold
Herefter: Planet Ocean
Lettest: Steelfish

...den reelle vægt, afhænger jo lidt af hvor mange links du har på lænkerne Icon_e_biggrin
Svar
Claus_K Skrev:Sjovt initiativ! - I'm in Icon_e_biggrin

Og...jeg gætter på:

Tungest: Kobold
Herefter: Planet Ocean
Lettest: Steelfish

...den reelle vægt, afhænger jo lidt af hvor mange links du har på lænkerne...men rækkefølgen bør holde Icon_e_biggrin

Alle urene er tilpasset mit håndled, så det bør ikke have indflydelse på vægten indbyrdes......

Jeg kunne også have oplyst højde på urene. Her er PO klart det laveste.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)