Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Denne side checker jeg regelsmæssigt ind på:
[url]"http://www.rruegger.ch/index.htm" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.rruegger.ch/index.htm[/url]" o
nclick="window.open(this.href);return false;
Denne er en af mine favoritter:
De venligste hilsner, John
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Tak Hans.
Det er en Sea Hawk II Pro (3000m, 44mm) og uden tvivl den lækreste SH (synes jeg).
Den er nyserviceret for ca. 4500,- så det er nok 50-100% mere end et Rolex SD eller Sub eftersyn.
Uret er fantastisk flot i titanium med børstede lodrette flader og polerede vandrette flader. Kvaliteten og finish er absolut i den øvre ende.
Mvh
Klaus
•
jacob jensen
Unregistered
Sådan en 49mm ORIS kunne jeg bruge any day
urene på det andet link siger mig ikke det vilde.
klausM du har 2 af de lækkerste divere på marked
(bare det var mig

)
Skønt jeg er glad for de ure jeg har så fremkalder de 2 divere beundring/RESPEKT
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hej Jacob.
Ja der findes mange lækre dykkerure. Jeg synes linket er sjovt fordi der er så mange forskellige ure også af de mindre kendte mærker.
Tak for de pæne ord
Mvh
Klaus
•
Svar: 134
Tråde: 34
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Lige siden jeg i et øjebliks sindssyge solgte mit IWC 3536 i stål til min lillebror (endog alt for billigt) har jeg savnet en diver i samlingen, men i næste uge har jeg en aftale om at besigtige dette AP, så finanskrise + kursen på £ (uret er i london)= mulighed for et fedt ur,

hvis det bliver til noget er den eneste hage at jeg er nødt til at udskyde den planlagte PP 5146 til sommer engang
Billede er lånt fra sælger af det aktuelle ur med en aftermarket rem som medfølger.
Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
thomas.b.s Skrev:Lige siden jeg i et øjebliks sindssyge solgte mit IWC 3536 i stål til min lillebror (endog alt for billigt) har jeg savnet en diver i samlingen, men i næste uge har jeg en aftale om at besigtige dette AP, så finanskrise + kursen på £ (uret er i london)= mulighed for et fedt ur,
hvis det bliver til noget er den eneste hage at jeg er nødt til at udskyde den planlagte PP 5146 til sommer engang

Billede er lånt fra sælger af det aktuelle ur med en aftermarket rem som medfølger.
Thomas
Ahh den er lækker

Now we are talking...

Havde jeg 250 k gad jeg godt eje det nye Scuba i guld med in house værket. Men den du har kig på kunne absolut også gøre det...
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har seks forskellige Submariners, men Seiko Sumo kommer meget tæt op siden af dem især de gamle submariners da de er uden massive endestykker på lænken, for det har Seiko Sumo, så Seiko har ikke noget at skamme sig over, men måske at de er for billige, og uden safirglas.
MVH Peter
•