Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Der er jo også stor forskel på hvordan man gør det.
Hvis man står og vender og drejer 20 ure - fedter dem til - og bruger en halv time, i en travl butik. Hvorefter man forlader butikken og køber et tilsvarende ur på nettet. Ja, så synes jeg det ligner lidt "dårlig stil".
Har man derimod et ærinde hos urmageren. Fx. at man skal købe en ny rem eller hente et ur efter service og det virker som om urmageren har lidt tid, kan man jo godt lade ham vise sig forskellige ure. Han gør det for at friste og du gør det for at blive klogere på hvad du vil have. Det er ok, også selvom du ikke køber noget.
Jeg ved godt at trenden med at lave research i butikker og så handle på nettet er omsiggribende og det handler om hvordan butikkerne kan udnytte dette. Evt. lige komme med et godt tilbud eller yde så god service, at det ender med et køb. Det handler om at finde et rimeligt niveau!
vh Baun
•
Svar: 91
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
For at sætte en ende på det område, så har jeg støttet den forretning og købt og serviceret meget hos ham. Men grundet min økonomiske situation (S.U) vil jeg ikke betale op til 3000 kr mere end hvad jeg kan købe det for på nettet.
Har i nogle kommentar til mine links og/eller andre bud i nogenlunde samme stil og prisklasse?
Tak.
•
jacob jensen
Unregistered
Af de fire du har linket havde jeg taget certina DS Aeren (mulighed nummer 4)
for mig personlig er der lidt mere over Certina end Seiko i denne prisklasse.
Selv ville jeg søge efter en ORIS diver i denne prisklasse
hvis du vel at mærke kan undvære cronoen.
Hvis ikke ville jeg klart gå efter noget Certina
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej MacJohnson
Hvad med at konfrontere din urmager med det tilbud du har fået på nettet, og det kunne jo være at i kunne finde ud af en pris i begge to kunne acceptere, du giver lidt mere end på nettet og får mere service, og han giver dig lidt rabat, for sker der at der er en fejl på uret kan du jo altid gå tilbage til ham, og så er det jo en del sikrere at handle i en butik end over nettet, og så får du jo uret på ud af butikken istedet for at sidde og vente på en pakke, som du ikke aner indholdet af før den er pakket op, hvis den kommer.
MVH Peter
•
Svar: 91
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Peter.
Det har jeg tilbudt ham. Men, han vil ikke give 1 kr. i Rabat, og der er desværre en for stor spredning mellem prisen hos forhandleren og prisen på nettet. Jeg ser selvfølgelig helst at købe uret hos forhandleren, men pga. igen, min økonomiske situation, falder hammeren på nettet.
Hvilke af disse ure er af bedst kvali?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Kvaliteten på Seiko og Certina er nogenlunde ens, men du er velkommen til at kontakte mig i butikken, da jeg har tre af dine fire muligheder på lager, du kan ringe på 75623633
MVH Peter
•