Hvilket ur har i på i dag? vol 2
Citat:HG

Jeg har bestemt ikke noget imod en ny tråd Icon_cool - syntes også at den gamle er blevet meget laaaang - men på den anden side også sjovt at kunne lave en tråd på pt.88 sider og jeg tror ikke at den dør! Icon_e_wink men det er da vildt Icon_cool

İmage

Icon_cool GOD DAG til alle

Er det en Reverso du har fået for nylig? Ny/brugt? Den er bare RIGTIG flot Icon_cool
Svar
Siden igår har det været Vintage Seiko.

İmage
Svar
Har haft denne på hele dagen:

İmage

Men skifter til denne for natten:

İmage

Og tager denne på imorgen:

İmage

Torben aka
Svar
Færingen Skrev:
Citat:HG

Jeg har bestemt ikke noget imod en ny tråd Icon_cool - syntes også at den gamle er blevet meget laaaang - men på den anden side også sjovt at kunne lave en tråd på pt.88 sider og jeg tror ikke at den dør! Icon_e_wink men det er da vildt Icon_cool

İmage

Icon_cool GOD DAG til alle

Er det en Reverso du har fået for nylig? Ny/brugt? Den er bare RIGTIG flot Icon_cool

Jeps det er den jeg fik 16 feb Icon_cool som ny.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
PAM24 med JR ammo rem.

İmage
Svar
Har dette på idag...

İmage

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
SubMersible: "Men skifter til denne for natten:
" - Det er decideret blæret at skifte til et ur "til natten", og når det så foregår til et B/B Sinn U1 (I ved hvad jeg mener), så er det simpelthen STIL - godt gået og respekt !

Selv humper jeg mig gennem week-end'en med denne fætter, - bemærk hvor Louis Vuitton agtig remmen er ved at blive efter gode råd til bla. rengøring fra J. Hannover:

Icon_smil Sogge

İmage
Svar
Tak tak Sogge - skal sove med ur, bare ikke med mine Panerais, så derfor altid et andet.

Synes faktisk det Giuliano Mazzuoli Manometro er bare super flot. Gadgodt selv have et, men har ikke haft mod til det endnu, men fedt ur...
Svar
Denne indtil videre.... Men når nok at skifte 3-4 gange i løbet af dagen....

İmage
Svar
Submersible Skrev:Synes faktisk det Giuliano Mazzuoli Manometro er bare super flot. Gadgodt selv have et, men har ikke haft mod til det endnu, men fedt ur...

Hia SM,

Takker - du ved jo hvordan jeg ser på dit PAM243, - så hvis/når du er moden til et Giuliano Mazzuoli finder vi vel bare en indbytningspris via PB!? Icon_e_wink

Obs: Jeg regner med det er mig der evt. kommer af med penge! Icon_e_sad

God week-end til alle

Icon_smil Sogge
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)