Ny Diver, Revue Thommen
Da krisen ikke helt har knækket mig endnu Icon_e_biggrin , faldt jeg lige over denne lille sag.

İmage

44mm bred uden kronen, med ETA 2824 værk.

Hvad mener du om det?

Uret koster 450 euro på gummirem og 650 euro på lænke, men mon ikke de kan handles lidt ned.......
Svar
Skiven er super enkel og viserne har en fin størrelse. Cyclop øjet er jeg dog ikke så vild med - men det er jo smag og behag.

Et eller andet ved "dimensioneringen" af skive, markeringer, visere eller ? er dog ikke helt optimal for mig ... kan ikke præcist sige hvad det er Icon_redface

Kan vi få nogle flere fotos ? Måske det bliver bedre at "bedømme", så ...
De venligste hilsner, John
Svar
Det er et lækkert ur, har selv været tæt på og købe den et par gange. Se tidligere tråd - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=6574&p=44474&hilit=revue#p44474" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=6574&p=44474&hilit=revue#p44474</a><!-- l -->
Svar
Overvejer om jeg skal smide 120 euro efter en original lænke......?

İmage
İmage
İmage

Er ikke så vild med det polerede midterled, men det kan jo børstes (og "fiskeøjet" kan fjernes) Icon_e_wink
Svar
Er der ikke lidt Rolex sub. over designet, eller er det bare mig? Icon_e_surprised
Svar
Sociologen Skrev:Er der ikke lidt Rolex sub. over designet, eller er det bare mig? Icon_e_surprised

...jo - og timemarkeringerne og broad-arrow-viserne er tyv-stjålet fra Planet Ocean Icon_e_sad Icon_rolleyes

İmage
Svar
Coolt ur med et godt design syntes kronen ser godt ud,syntes faktisk ikke den minder om Rolex sub ,timemakeringerne syntes jeg heller ikke ligner dem på Poeren
(de er mere spidse her)

Viserne ligner dog BA visere ,men en pæn diver Icon_cool
Svar
Claus_K Skrev:
Sociologen Skrev:Er der ikke lidt Rolex sub. over designet, eller er det bare mig? Icon_e_surprised

...jo - og timemarkeringerne og broad-arrow-viserne er tyv-stjålet fra Planet Ocean Icon_e_sad Icon_rolleyes

Jeg tror det er ret svært at designe et ur, som skal følge en "dykkerurs æstetik", uden at designet kommer til at læne sig op af design klassikere inden for dykkerure. Det der får os til at tænke: "Dykkerur!", rent form mæssigt, bygger jo på design elementer fra andre, kendte, dykkerurs modeller....

Jeg siger ikke det er umuligt... Jeg siger det er svært! Icon_e_smile
Svar
Når man kigger i din kasse Claus, så kan man undre sig over hvad du vil med sådan et ur som det her Icon_e_surprised . Men held og lykke med købet Icon_e_biggrin
Svar
lajzen Skrev:Når man kigger i din kasse Claus, så kan man undre sig over hvad du vil med sådan et ur som det her Icon_e_surprised . Men held og lykke med købet Icon_e_biggrin
Det er netop det sjove ved Claus's urkøb. Ret spontane, og klar og spontan glæde - ikke krav om prestige værdi. Jeg kan godt ha respekt for den
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)