19-05-2009, 10:38 AM
Nej, uret er selvfølgelig ikke fake og en evt. køber, er da også velkommen til at få det verificeret hos en urmager.
Hilsen
Kris
Hilsen
Kris
|
Girard Perregaux Seahawk II "To John Harrison"
|
|
19-05-2009, 10:38 AM
Nej, uret er selvfølgelig ikke fake og en evt. køber, er da også velkommen til at få det verificeret hos en urmager.
Hilsen Kris
20-05-2009, 02:33 AM
Hej
Jeg kan se to problemer, papirer der ikke er udfyldt er lig nul garanti, og så er der GP generalt, de er som regel meget svære at komme af med igen, når man først har en af dem. MVH Peter
20-05-2009, 01:41 PM
peter Skrev:Hej Hej Peter, Jeg er godt klar over at GP ikke er nogen hurtig løber Grunden til at jeg startede tråden, var for at få lidt input omkring min prissætning af uret. Efter hvad jeg indtil videre kan læse mig til i tråden, lyder det til at prisen er rigtig - måske endda i den lidt lavere ende i forhold til hvad der ellers er til salg. Hilsen Kris
21-05-2009, 01:50 AM
Hej Kris
Det var heller ikke fordi jeg ville ødelægge dit humør, men bare generalt, og du har helt ret i at Seahawk modellerne går noget hurtigere, end især Chronographerne, som der meget tit er fejl på, og med hensyn til din prissætning af uret synes jeg at det er en god pris. MVH Peter
21-05-2009, 05:00 PM
Solgte mit (hvid skive, hvidguld lunette) i perfekt stand med 3 orig. remme til og foldelås for 21.000,- Det tog en uge.
VH Philip
22-05-2009, 01:52 PM
jphilt Skrev:Solgte mit (hvid skive, hvidguld lunette) i perfekt stand med 3 orig. remme til og foldelås for 21.000,- Det tog en uge. Hej Philip, Perfekt! Tusind tak for info. Hilsen Kris |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|