Hvilket ur har i på i dag? vol 2
ClausT Skrev:
Lars U Skrev:Tukjær, den der rem, hvor er den fra? Leder efter noget tilsvarende til min U2...

mvh Lars U

PS Jeg melder til urtræf hos dig og betaler en af de næste dage...

Den er lavet af Torben/Submersible til mit daværende Kobold Soarway Diver Seal, men passer perfekt til mit Orient OG mit Sinn U2....

Super, Lars. Jeg skriver dig på listen......

Tukjær, har du mail til Torben Submersible? Kan ikke finde ham herinde...

mvh Lars U
Svar
Lars U Skrev:
ClausT Skrev:
Lars U Skrev:Tukjær, den der rem, hvor er den fra? Leder efter noget tilsvarende til min U2...

mvh Lars U

PS Jeg melder til urtræf hos dig og betaler en af de næste dage...

Den er lavet af Torben/Submersible til mit daværende Kobold Soarway Diver Seal, men passer perfekt til mit Orient OG mit Sinn U2....

Super, Lars. Jeg skriver dig på listen......

Tukjær, har du mail til Torben Submersible? Kan ikke finde ham herinde...

mvh Lars U

Lars, jeg har netop sat den, samt andre remme til salg på salgssiden. Så du kan købe min...... Icon_e_wink
Svar
Nu er remmen på mit sprit nye Planet Ocean blevet justeret, så første dag med 'herligheden' Icon_mrgreen

İmage
Svar
Sociologen Skrev:Nu er remmen på mit sprit nye Planet Ocean blevet justeret, så første dag med 'herligheden' Icon_mrgreen

İmage

Super lækkert ur - tillykke med det Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Disse 2....

İmage
İmage
İmage
Svar
Dagen er gået med disse to herligheder Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Aquagraph.

İmage

Sinn U1.

İmage

Mvh Peter..
Svar
Hej

Jeg har lige skiftet til mit Marathon SAR, med gummirem. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
İmage
Svar
Ser godt ud, Claus Icon_cool

Hvordan er den at bære og hvordan er dens "feel" ?
De venligste hilsner, John
Svar
Den sidder godt på armen. God vægt uden at være for tung. Lænken er utrolig lækker....

Uret står som nyt. Det eneste der irretere mig, er at jeg ikke kan montere gummiremmen, da den er forkert og ubrugt. Sælger var derfor ikke klar over at den ikke passer.... Den rigtige er desværre udsolgt i orange, men kan købes i sort til 500 kr..... Hvis jeg beholder det, skal jeg have fat i en.....

İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)