Hvilket ur har i på i dag? vol 2
Du ser helt korrekt. Den er blå, og ikke nær så kraftig som på 2254'eren.....
Svar
ClausT Skrev:Du ser helt korrekt. Den er blå, og ikke nær så kraftig som på 2254'eren.....

OK, det var jeg ikke klar over !! Men det kunne jo se ud som om, der er ved at starte en "trend" med blå lumen ! Icon_e_wink Det ser dog godt ud og passer godt til Seamasteren !

Det ville dog ikke passe så godt til 2254´erens klassiske look - har i øvrigt aldrig oplevet stærkere lumen på et ur end på 2254 !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:
ClausT Skrev:Du ser helt korrekt. Den er blå, og ikke nær så kraftig som på 2254'eren.....

OK, det var jeg ikke klar over !! Men det kunne jo se ud som om, der er ved at starte en "trend" med blå lumen ! Icon_e_wink Det ser dog godt ud og passer godt til Seamasteren !

Det ville dog ikke passe så godt til 2254´erens klassiske look - har i øvrigt aldrig oplevet stærkere lumen på et ur end på 2254 !! Icon_e_smile

Seiko er kraftigere. og Orient.....

İmage

Tillykke med salget i øvrigt!

Desværre har jeg ikke flere ur penge, ellers havde jeg nuppet den Omega fra '66.....
Svar
ClausT Skrev:Seiko er kraftigere. og Orient.....

İmage

WHOW !!! ............... blænd lige ned !!! Icon_razz Imponerende !!!

Jeg synes i øvrigt, at den Orient er imponerende flot - virkelig kvalitet !!

ClausT Skrev:Tillykke med salget i øvrigt!

Desværre har jeg ikke flere ur penge, eller havde jeg nuppet den Omega fra '66.....

He he ............. takker !! Men med den hastighed, du omsætter ure på, så varer det vel ikke længe, inden der er penge i kassen igen !? Icon_e_wink

Du er velkommen til at give mig et ring eller en mail - så kan vi jo snakke om det !?

Den er rigtig flot - selv efter dagens moderne ures standard Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej

Nu har jeg endelig fået fat i en Seiko Marinemaster, så den har jeg på ligenu. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
İmage
İmage

Nok det flotteste ur jeg har ejet... Selv Susanne synes det er pænt Icon_e_surprised
Svar
Fedt du lige hat fanget katten i baggrunden Icon_smil Det sidder super flot på armen, ikke til at se det er 46 mm..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Fedt du lige hat fanget katten i baggrunden Icon_smil Det sidder super flot på armen, ikke til at se det er 46 mm..

Nej, det virker ikke så stort.... Har modtaget 2 mails fra folk som vil købe uret.... Men jeg vil ikke...... Icon_mrgreen

Føj, det er et lækkert ur... Selvom det får skarp konkurrence fra de 2 Omegaer.....
Svar
Hej

Ligenu har jeg mit Breitling Navitimer World på.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Ligenu har jeg mit Breitling Navitimer World på.

MVH Peter

Huiiiii

en helt særlig dag? Icon_e_biggrin

Jeg nyder en hjemmearbejdsdag med denne:

İmage

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)