Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Det var netop den model Jens-Kristian har jeg tænkte på. Det er godt nok en sprød allrounder

De 38 mm er måske småt for nogen men den sidder jo super på armen. Værket er det fine FP 1150 med dobbelt fjederhus og 100 timers powerreserve. Dog ikke mere kompliceret end de fleste dygtige DK urmagere kan servicere det. De kan findes til nærmest latterligt få kr. på brugmarkedet. Vil gætte på du kommer langt for 20-22 k.
Ærgerligt der ikke er mere skub i Blancpain i DK for det er s.... lækre ure
/Mads
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Kristofferj Skrev:Du har godt nok mange fede ure JK!
Tak, Kristoffer. Lidt er det jo blevet til mellem år og dag.
TimeToWatch.dk Skrev:Det var netop den model Jens-Kristian har jeg tænkte på. Det er godt nok en sprød allrounder
De 38 mm er måske småt for nogen men den sidder jo super på armen. Værket er det fine FP 1150 med dobbelt fjederhus og 100 timers powerreserve. Dog ikke mere kompliceret end de fleste dygtige DK urmagere kan servicere det. De kan findes til nærmest latterligt få kr. på brugmarkedet. Vil gætte på du kommer langt for 20-22 k.
Ærgerligt der ikke er mere skub i Blancpain i DK for det er s.... lækre ure
/Mads
Du har helt ret Mads. Det er mærkeligt, at så få danskere har fået øjnene op for Blancpain. Prismæssigt begynder de brugte ganske rigtigt ved en snes kilo kroner.
JK
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
38 mm vil jeg jo nærmest betragte som perfekt, så det skulle ikke afholde mig. Samme størrelse som mit nylig købte OM 38 faktisk. En super fin størrelse.
Der er et par stykker til 20-25K på chrono24.dk som også ser fine ud. De er så med hvis eller lys skive. Det bliver lidt mere dress, men det kan jeg godt lide. Et godt bud i den prisklasser. Samme pris som et Omega AT med cal 8500.
Ellers er der jo GO som også kan findes i den prisklasser med ganske fine værk. Der er et på Kaplans med lænke som starter ves ca 27 K på urauktionen 6. April.
[url]"http://www.kaplans.se/kaplans/auctiongoods.aspx?AuktID=2479&mn=3&mn2=59&plT=53787440" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kaplans.se/kaplans/auctiongo ... T=53787440[/url]
VH baun
•