JLC kavalkade til UrRally 2010
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Infinity Skrev:Hej Bob,
tusind tak for de flotte billeder Icon_e_biggrin ... Det har bestemt ikke gjort min facination mindre, og jeg tror, det bliver svært at vente til i næste uge med at se det i virkeligheden. ... NB: Det var mig, der havde skrevet forkert omkring Klarlund/Hvelplund. Jeg mente Hvelplund, for i følge Klarlunds egen hjemmeside, så forhandler han ikke JLC.

Mvh Per

Jeg må jo hellere krybe til korset og erkende det ikke er billeder af mit ur min fra en omtale af fra en fransktalene som har givet mig lov til at henvise til hans billeder. Der for står der også MER som er den franske forkortelse onsdag på. (Uret kommer både med engelsk og fransk kalender sprog)

Gå endelig ikke glib af Ole Mathiesen når du skal se på ure Icon_e_biggrin

HG billeder af Master Calendar med stål lænke giver jo uret et helt andet udtryk. Jeg har selv en brun og sort rem til min, men vil rigtig gerne have en lænke engang.
Svar
Hej.
Jeg havde da også oprindeligt regnet med at skulle have et ur med rem (lidt mere dress-agtigt, synes jeg), men jeg har jo her i forum'et hørt en masse godt om JLC's lænke, så det er ikke umuligt, at jeg ændrer mening!
Og jeg skal nok huske Mathiesen også på min første horologiske odyssé.
Mvh Per
Svar
Velkommen til ikke dårligt hvis vi kunne få en JLC tilhænger mere i folden Icon_e_biggrin
jeg har selv købt begge mine "bedre" mekaniske ure over nettet.

Mit første et ORIS var fra Bjarne (my watch) som også er med herinde og flere gange er
stemplet som good guy så det er så sikkert som det kan blive med ham er der ingen problemer.

Mit JLC købte jeg af en jeg ikke kendte men jeg fik uret tjekket af en urmager som der
også er stemplet som good guy herinde og han kendte også sælger så der mener jeg heller
ikke der er noget at frygte.

Du skal bare huske som der bliver sagt herinde du køber lige så meget sælgeren som det ur du tager med hjem.

Flere ville kunne fortælle dig at jeg er GAL med JLC helt sikkert mere end godt er Icon_cool
for mig er det bare MÆRKET.

Mit Master Compressor Memovox er med lænke den skal du prøve at få med hvis du køber
brugt den er bare sweet Icon_cool ,så kan du altid købe remme selv bagefter det er også
noget billigere.
Svar
Håber vi kommer til at se nogle af alle de JLC ure der er vist her i tråden til UrRally 2010 Icon_e_wink

Og selvfølgelig mange andre ure. Icon_mrgreen Icon_cool
Svar
Har jeg mulighed for det kommer jeg selvfølgelig til årets træf
og så skal der gramses på JLCer Icon_e_biggrin Icon_cool Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)