Jeps, relativ ny på forummet, så tænkte jeg lige ville komme med et lille indlæg på mc siden.
Jeg kører ikke med ur når jeg er på motorcykel, men tænkte jeg lige ville poste et par billeder alligevel, da min mc hobby overskygger urene.
Kørte jeg ikke mc, kunne jeg have købt både et Pam og en AP Roo inden for de sidste 20mdr....
Købte denne cykel midt i sæsonen 2011. Min første cykel - den skal jo være på en liter ikke sandt?
Da jeg er total freak med sådan noget måtte jeg jo igang med at style og upgrade.
Fast Forward cirka prisen af en Pam312, og den så sådan ud:
Men men men, så blev jeg slæbt afsted på en bane, og wupti, så bed en endnu dyrere interesse mig i røven - hårdt.
Stadig samme cykel, bare med banekåber....
Solgte min Blade i September 2012, og havde i August måned købt denne lille sag. 2008/2010 CBR1000RR Superbike:
DSC_0801 by
DelaDK, on Flickr
DSC_0774 by
DelaDK, on Flickr
DSC_0810 by
DelaDK, on Flickr
49-IMG_6982 by
DelaDK, on Flickr
46-IMG_6507 by
DelaDK, on Flickr
65-IMG_7810 by
DelaDK, on Flickr
Hvis ingen har prøvet at hive gasrullen helt om på en cykel der smider over 200hk på hjulet har i noget til gode her i livet!!
Imens jeg snakker her, hænger der en cykel på værkstedet og venter på at blive sæson klar. Skal til Almeria, Spanien, her i starten af Marts og spæde til vores overdrevne CO2 udslip i fire dage
Og for at det ikke skal gå helt op i røg, så var mit sidste ur her nedenfor. Hvis jeg kan finde et nyt skal jeg have mig en Submariner, og ellers vil jeg gerne over i en Pam af en bestemt model - hvis økonomien tillader det.
Og den ene af mine tre beaters.