Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det var da utroligt som det køre i denne sag, man skulle tror de højere magter havde lavet andre planer med dette ur.
Håber du får det snart og af du selvfølgelig bliver super glad for det.
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
ha Loncar.
du er ikke det eneste offer i Post-dk strejken.
jeg har denne her hængede hos dem
Mikael
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Jeg har også lidt horologisk relateret udstyr til at ligge et sted i systemet...
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Uret er landet hos papa!!!!
Pro: superskive med fin patina, rigtige visere, alle funktioner fungerer, flot guldbelægning på stålkassen, går som en drøm, pænt stort ur på 38 mm.
con: pusher i 8 mangler det yderste, den er microlille og det kan ikke ses med det blotte øje, men jeg har jo haft luppen fremme, datoviseren har tendens til at slæbe minutviseren med sig
Altialt; supertilfreds med dette skønne ur. De nævnte småting kan justeres for en pilsner eller to.
Kommer billeder lidt senere, skal lige ha ungerne væk fra de bærbare, så jeg kan uploade billederne.
Fedt ur, godt køb, glad samler.
//
•
Svar: 365
Tråde: 49
Rart at det langt om længe kom i dine hænder. Det har også været længe undervejs.
Tillykke med det, glæder mig til at se billeder.
•
Billeder, det er så ikke lige min stærke side.....
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
FLOT! Hvordan kan de tro at det er fake på nogen måde?
Hvad var det helt præcist der manglede kl 8?
•
Der sidder en lille pusher i kl 8 til at stille månefasen. Den består af en ydre og en indre del. Den ydre del mangler. Den fungerer som den skal, lidt kosmetik.
Nu har jeg kiket lidt på skiven, og synes at der både er patina og snavs på. Overvejer at få den renset let. .
???
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Loncar Skrev:Der sidder en lille pusher i kl 8 til at stille månefasen. Den består af en ydre og en indre del. Den ydre del mangler. Den fungerer som den skal, lidt kosmetik.
Nu har jeg kiket lidt på skiven, og synes at der både er patina og snavs på. Overvejer at få den renset let. .
???
Det er jo sådan noget som jeg synes vi har set flotte resultater på fra Peter - så det ville jeg også gøre. Omvendt, så skal man være forsigtigt afrensninger har jeg også set medføre plamager (ganske specielt dem jeg selv har forsøgt mig med

)
vh
•