2011 Planer
Tro vi havde den ca ved sammen tid sidste år Icon_e_biggrin

Men hvad er jeres ur planer for 2011 Icon_question
og gik 2010 planen som beregnet Icon_question

Jeg håber 2011 bliver året hvor jeg lander en DSer når nu det ikke blev i 10 Icon_e_smile
Svar
Håber på at kunne få to Rolex mere til samlingen er dog lidt i tvivl om hvilke men disse er med i opløbet:
16610LV
16710
116710
Explorer I

Er dog mest til de to første, synes bare de er urimelig dyre lige i tiden eftersom jeg gerne vil have at de skal være købt i DK, og med kvittering hvis muligt. Men jeg havde håbet på en 16610LV kunne landes for ~30k og ~25k for en 16710. Men jeg må vist bare blive ved med at holde øje.
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Jeg tror det bliver lav profil på urene i 2011.

Jeg vil godt gå lidt mere på jagt og det kommer til at koste lidt, så der bliver ikke så meget urbudget i 2011.

Dog vil jeg nok falde over et enkelt Omega med box og papirer - og jeg er også på kig efter et Rolex Sub eller GMT fra 1983 stadig.

Skal ikon serien udvides kunne en Heuer Chronograf eller en JLC Memomatik komme på tale

vh Baun
Svar
AP Diver, ville være uret jeg vil jagte i 2011.

2010 gik bedre end jeg havde regnet med (det blev i hvert fald MEGET dyrer, end jeg havde forestillet mig).

Jacob
Svar
116610LN eller 116660 er velkommen.
2010 bragte:
116710LN (flipped) 116613LB og Breitling SO II.
/SK
Svar
Umiddelbart håber jeg at jeg får landet en Pam 292.
Men i bund og grund har jeg faktisk ingen anelse om hvad 2011 bringer Icon_e_biggrin

2010 bragte jo det ur, som altid har stået som URET for mig.
Derudover fik jeg anskaffet mig en ny beater, som jeg er meget glad for.

Så 2 ure i 2010, og ??? ure i 2011
Svar
Jeg har flere andre ting som kommer før en DS som står og vinker lidt i 2011
jeg håber men intet kan jo slå mere fejl end beregninger Icon_e_smile
Svar
Jeg tror lav profil i 2011 - ikke noget rigtigt dyrt - så skulle markederne da overraske mig med nogen store kursstigninger som lige måtte realiseres - sådan en uventet ting - ellers lav profil - himmel dog, jeg mangler jo ikke ure.

Jeg vil sikkert købe lidt ure, men jeg er jo så heldig, at jeg godt kan falde over noget der ikke koster en bondegård og alligevel gør mig glad.

Jeg har skam stadigt ønsker - så som Universal Geneve tricompax med 4 subdials (nå ja hvorfor hedder den så tricompax - nok fordi det 4 bare er en reminder funktion tror jeg) eller - når nu det er Jacob der spørger - et JLC - Reverso i så fald - men så skal der altså falde appelsiner i turbanen

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg kunne godt tænke mig at lande en Grand Seiko i 2011 samt meget gerne også en shrouded 6159´er. Og for at det hele nu ikke kun skal være japansk, så ville jeg også meget gerne have fingre i en spændende PAM igen. Måske en 1000m eller en med Cali skive Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Planen er at bruge langt færre penge på ure i 2011 end i år, hvor der var nogle meget fine tilbud, som måtte udnyttes Icon_smil Sådan nogle kommer der selvfølgelig ikke næste år....

Jens-Kristian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)