UR12?
Micki Jensen Skrev:
Gufle Skrev:
Tukjær Skrev:Lyder bestemt ikke dumt, men det kræver jo at nogen fra Sjælland tager over.....

Jeg vil evt godt stå for at bestille en pattegris og gøre garagen klar, med borde, stole og servering (kræver at 2 til 3 urfolk et par timer før, på selve dagen, kan hjælpe med). Der ligger et scandic hotel 5 min kørsel fra garagen.

Sikkerheden ligger i at igen udover deltagerne kommer til at vide hvor det ligger. Om natten kan urene opbevares i et, for 4 mio. kr, forsikret pengeskab på en adresse kun kendt af mig.

Arrangementet kan holdes for meget få penge da vi ikke skal betale for lokaler og maden kan laves til små penge.

Eneste udfordring er at der max. er plads til ca. 45 mennesker i garagen, da der også
vil være fyldt med biler. Men bliver det godt vejr er der masser af plads udenfor.

Hilsen

Danny

Er det ikke et problem når du stikker af dagen efter Danny Icon_smil

Micki du ved godt jeg ikke interessere mig for ure mere, så havd skal jeg dog med alle dem. Icon_e_biggrin
Svar
jeg er go på begge dele - synes garagen lyder klart sjovt - både formen, bilerne osv - må kunne kombineres fremragende og være anderledes - men jeg er med på begge dele, formentlig med fruen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg tror at vi flytter fokus over på biler istedet for ure, og det passer mig fint, men jeg tror at vi ender i et biltræf istedet for et egentligt UR12, men jeg synes at Danny skal lave det biltræf/urtræf, for jeg vil gerne deltage, i et træf hvor bilerne kommer i fokus, for hvordan kan vores ure hamle op med den bilsamling, og med hensyn til sikkerheden er det jo ikke noget problem, for bilerne tager alt fokus væk fra urene, så til Danny du skal endelig fortsætte planlægningen, jeg glæder mig til at se den flotte samling af biler, og med med den meget billige pris du skriver kan der jo også sideløbende holdes et UR12 i Glamsbjerg. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg tror at vi flytter fokus over på biler istedet for ure, og det passer mig fint, men jeg tror at vi ender i et biltræf istedet for et egentligt UR12, men jeg synes at Danny skal lave det biltræf/urtræf, for jeg vil gerne deltage, i et træf hvor bilerne kommer i fokus, for hvordan kan vores ure hamle op med den bilsamling, og med hensyn til sikkerheden er det jo ikke noget problem, for bilerne tager alt fokus væk fra urene, så til Danny du skal endelig fortsætte planlægningen, jeg glæder mig til at se den flotte samling af biler, og med med den meget billige pris du skriver kan der jo også sideløbende holdes et UR12 i Glamsbjerg. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Hej Peter

Det tror jeg du har ret i.

Jeg har også kun set dette arrangement som en backup plan hvis igen andre ville arrangere ur12. Da Claus allerede er igang med at finde ud af noget med ur12, ser jeg gerne at mit arrangement flyttet til sommer med lidt færre deltagere max 25, da dette vil kræve lidt færre omrokeringer i garagen.

Så kan det godt være at prisen stiger til 300 kr. snude men det overlever folk vel nok.

Hilsen

Danny
Svar
Jeg er ude, men andre er meget velkomne til at fortsætte..... Gerne på sjælland....
Svar
Er det ikke et problem når du stikker af dagen efter Danny Icon_smil[/quote]

Micki du ved godt jeg ikke interessere mig for ure mere, så havd skal jeg dog med alle dem. Icon_e_biggrin[/quote]

Haha Danny, du finder nok et eller andet tosset at bytte med med Icon_smil Lyder super hyggeligt med det du kan stable på benene, jeg er 100% klar på den løsning hvis det bliver den.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hvor mange mennesker ville man kunne forvente at samle til sådan et arrangement på Sjælland? Jeg har nemlig et super lokale, men det kræver at vi kan fylde det lidt ud.
Svar
De 3 gange jeg har været med har der vel været mellem 50-70 stk?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Var vi ikke 80 i Herning? Men kan nok max. trække 50-60 nu....
Svar
Det er meget muligt vi var 80 i Herning, det var ihvertfald den gang vi var flest.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)