Tudor Heritage Black Bay Diver
[url]"http://gearpatrol.com/2012/03/14/tudor-heritage-black-bay-diver/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gearpatrol+%28Gear+Patrol%29&utm_content=FaceBook" onclick="window.open(this.href);return false;">http://gearpatrol.com/2012/03/14/tudor- ... t=FaceBook[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

Synes det er fedt !
Svar
enig - det er jo en del af den lille bølge af nye ure lavet i vintage koncept - her med snow-flake viser og det hele, og jeg hører til dem der synes det er helt ok med kransens farve. Jeg tror de får held med den på markedet.
Personligt ville jeg nok hellere generelt ha den ægte vintage vare - men en ny holder jo længere
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Den er flot og kvaliteten i forhold til prisen er sikkert også ok.

Det er jo på den ene side glædeligt at de gamle ure hædres ved disse "Retro modeller" på den anden side set vil jeg jo personligt hellere have den ægte vare.

Jeg tror at grunden til at retro modellerne vælges frem for den ægte vare er at nogen tror at gamle ure er skrøbelige. Det er desværre en ret almindelig opfattelse. Jeg mener ikke det er rigtigt. Det eneste reelle problem er hvis man ikke længere kan få reservedele. Så er man på den.

vh baun
Svar
Jeg synes det er et super flot ur og det er dejligt at der er nogen der "tør" lave noget der er lidt anderledes uden det er overdesignet.

Jeg synes de har fået et utroligt flot resultat ud af det. Særligt udtrykket på skiven er fantastisk flot.

Helt sikket et ur jeg selv kunne overveje. Hvor mon vi ligger prismæssigt ? 20 ?
Svar
Jeg synes nu den er fed nok selvom den oprindelige vintage i min optik er the real deal! Icon_e_wink

At de "gamle" af slagsen ikke skulle være holdbare er en forkert opfattelse, men det er da klart, at de fleste nok ikke hugger brande eller står med et tryk lufts bor med en vintage klokke på armen....

I øvrigt - inden sålænge laver jeg et indlæg om denne vintage fætter - Snowflake - Non date model! Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:I øvrigt - inden sålænge laver jeg et indlæg om denne vintage fætter - Snowflake - Non date model! Icon_cool

Vh. Jon

Har du nu været ude med tegnebogen igen igen igen.....?

Du er en uforbederlig Vintage ur tosse.... dejligt.

vh Baun
Svar
Baun Skrev:
gmt-geek Skrev:I øvrigt - inden sålænge laver jeg et indlæg om denne vintage fætter - Snowflake - Non date model! Icon_cool

Vh. Jon

Har du nu været ude med tegnebogen igen igen igen.....?

Du er en uforbederlig Vintage ur tosse.... dejligt.

vh Baun

Hej Per,

Ja jeg har jo samme interesse for Vintage Rolex som for vintage Omega - dog har jeg brugt meget mere tid på Omega i hvert fald det sidste år! Icon_e_wink

For mig hænger Rolex og Tudor lidt sammen og jeg har altid haft en Snowflake på ønskelisten - dog kun No date ref'erne og den skulle være helt oprindelig - Skive - visere - lynette - lænke osv!

Denne dukkede så op og efter lidt tovtrækkeri fik jeg den hjem for 3 uger siden vel - Og i løbet af en uge kan jeg hente den fra fuldt service hos urmager! Icon_e_wink

Som tillæg kan det nævnes at den er fra mit fødeår - 1975!

Vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Klarlund siger levering medio Maj til en pris på 24.500 ! Lidt dyrere end jeg havde håbet på.
Svar
Jeg mener at huske at Benny/speedy - har eller havde en vintage snowflake med flot patineret krans. For mig er den lige så spændende som en rolex sub fra samme år
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Heh, tiderne skifter...
Havde i 2006 eller 2007 2 x the Real McCoy til salg (en med sorte / grålig skive, den anden med blå med Snowflake visere). Pris var vist 15K / stk. og de hang læænge på nettet.
Blev i sidste ende af med dem i en byttehandel.
Den ny "hommage" (?) ser flot ud, men prisen er måske en hak i overkanten... (kr. 19.990 ville glæde den bedre - IMO Icon_e_biggrin )

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)