Svar: 45
Tråde: 6
Modtaget Likes: 10 i 6 svar
Givet Likes: 0
Mikael Lange Skrev:D.d.: Rolex GMT IIC, PAM 312, Anonimo Millemetri, IWC MK. XVI, Marathon SAR og Seiko SRP234k1+ en sort Sumo på vej...
 Lidt nysgerrig, hvor du har købt din Sumo..
Higuchi har den til 46000 yen = $488=2848,-
seiyajapan til $564=3292,-
forskel på 444,-
Men læst at Higuchi kan være lidt lang tid om at svare mail(engelsk forum), mmhmm decision, decision
/kim
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Til trådstarter: Beklager at tråden lige tager en detour, jeg skal nok poste et urkassebillede bagefter for at få den tilbage på sporet.
GearUp Skrev:Mikael Lange Skrev:D.d.: Rolex GMT IIC, PAM 312, Anonimo Millemetri, IWC MK. XVI, Marathon SAR og Seiko SRP234k1+ en sort Sumo på vej...
Lidt nysgerrig, hvor du har købt din Sumo..
Higuchi har den til 46000 yen = $488=2848,-
seiyajapan til $564=3292,-
forskel på 444,-
Men læst at Higuchi kan være lidt lang tid om at svare mail(engelsk forum), mmhmm decision, decision
/kim
Hej Gearup, jeg har netop bestilt en Blumo hos Higuchi-San, og han har været hurtig til at svare. Han har for et par uger siden været på hospitalet, så derfor der måske har været lidt ophobning af mails. Smid ham en purchase request og se hvad der sker.
Desværre har både han og Seiko udsolgt af Blumo's i øjeblikket, så har måtte vente da jeg ikke ser et behov for at få uret "her og nu" for en merpris på næsten en plovmand. Men så fandt jeg igår en lavere pris på Rakuten Global Market hos en forhandler der hedder Time Garden som havde lige præcis én Blumo tilbage - og den er nu på vej til mig til en pris på 43.800 Yen inkl. forsendelse.
Hvis du vil give dig i kast med at handle via Rakuten (Japansk markedsplads ala ebay) så ligner det han har den sorte Sumo på lager til samme pris:
[url]"http://global.rakuten.com/en/store/time-g/item/sbdc001/" o nclick="window.open(this.href);return false;">http://global.rakuten.com/en/store/time-g/item/sbdc001/[/url]
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Og så til urkasse billedet
Min samling er ikke så stor (endnu  ) og har endnu ikke fundet den perfekte opbevaringsløsning. Men p.t. har jeg mine tre hyppigst bårne ure i en gammel trækasse som er foret med skum. Desværre var jeg ikke så præcis da jeg klippede huller ud, så det bliver nok gjort om senere så der er lige afstand mellem hullerne.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 2,149
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,662 i 1,101 svar
Givet Likes: 6,292
Fin tråd - særligt urkasserne
Her er min urkasse som den ser ud i dag. I vil nok kunne identificere en, to eller flere feticher...
- Stor fan af JLC
- Elsker ure med alarm
- Ure med sort skive er flotte
Jeg glæder mig til flere billeder fra jer andre - og jeg beklager det ringe iPhone foto.
Claus
•
Svar: 17
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Dagsdato.. Sådan ser min urkasse ud i dag.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Intet nyt her, men det skal da ikke afholde mig fra at vise mine ure frem

Fra højre mod venstre 
- Planet Ocean, XL, købt nyt, juli 2009 (jf. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=9982&hilit=planet+ocean" o nclick="window.open(this.href);return false;">www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3& ... anet+ocean</a><!-- w -->)
- Panerai 305, O series, købt nyt, Klarlund, sept. 2012
- Breitling Superocean Steelfish X-plus, købt brugt, CTWatches, oprindeligt fra oktober 2008 (min ældste søns fødselsår og -måned)
- Seiko SKX779 aka Monster, ændret skive og visere
(Og så et Casio G-Shock Riseman, som ikke er afbilledet)
•
|