Nyt medlem siger goddag
Hej.
Vil tillade mig og introducere mig selv. Jeg har samlet på ure, fra jeg gik i folkeskolen. Beundret ure siden jeg kunne huske. Det har aldrig været min nr. 1 hobby, men jeg tænker nu alligevel at den skal have lidt mere plads i hverdagen. Så her er fire af mine ure jeg bruger til daglig. Der er mange flere i gemmerne, de er dog mindre interessante og er egentlig mest minder fra mine rejser ud i verden igennem tiden.

Citizen Promaster JP1010-00E Aqualand
İmage
Købt efter den vildeste dykkerferie på Maldiverne, efter at have dykket 3 gange om dagen i 6 dage.

Vintage Omega cal.265 fra 1952
İmage
İmage
Uoriginal rem og krone, men jeg synes virkelig at det lyse læder går godt sammen med den sorte skive og guld visere.

Omega Seamaster Professional automatic fra 2009
İmage
İmage

Breitling Avenger ll GMT fra 2014
İmage
İmage
Svar
Welcome to the forum . You have some interesting watches including one of the most beautiful divers ever . You cannot go wrong with the Seamaster 300m . Icon_e_smile
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Velkommen til. Flot samling, er især vild med dit omega fra 1952, og din breitling. Breitling er nok et af de eneste ure jeg vil foretrække på gummi Icon_e_smile

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Både mit Breitling og mit Seamaster 300m. var ure jeg i meget lang tid har ønsket mig. Så det er med stor glæde at jeg kan se på dem her hjemme. Jeg køber ikke ure for at sælge igen, så der bliver langt lidt tanker bag Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)