VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD
Kære alle,

Som I muligvis har fået en mail om, er Vintageure nu kommet i et nyt og bedre design samt med tiltag i form af formidling til urmager og 'vintageure-certified' remme og tilbehør.

Vintageure har i forbindelse med lanceringen af den nye side lavet et introduktions-tilbud på salgsannoncer som vil koste kr. 125 pr annonce i juli og august måned.

Der arbejdes på at få en nyhedsfunktion op at stå, og Vintageure ønsker i denne forbindelse at høre fra folk, som kunne være interesseret i at bidrage enten ved nyheder, anmeldelser af ure eller andet relevant. Kontakt info@vintageure.dk eller via en PB til mig, så videre formidler jeg kontakt :)

Vi håber at I vil tage godt imod den nye side!

Følgende email er sendt ud til alle tilmeldte brugere af vintageure.dk:

+++
Kære xxxx

Du modtager denne mail, da du har en bruger på Vintageure.dk. Siden er netop blevet opdateret med nyt design og funktionalitet. Du har derfor fået en ny adgangskode du kan anvende til at logge ind på siden. Log på ved at trykke på hængelåsen på det nye vintageure.dk med følgende informationer:

Brugernavn: xxxx

Adgangskode: xxxx

Du kan ændre adgangskoden efterfølgende.

For at fejre den nye side tilbyder vi i hele juli og august oprettelse af private ur køb- & salgsannoncer til en fast pris på kr. 125 pr annonce, i stedet for normalprisen på 1 pct. af den udbudte pris. Du kan have annoncen på siden indtil uret er solgt, efter 3 måneder vil du dog blive bedt om at bekræfte at uret forsat er til salg, da annoncen ellers vil blive slettet. Vintageure.dk er Danmarks bedst besøgte urside med 2.500 daglige besøgende, og derfor en seriøs platform at vælge når der skal handles ure. 

Som noget nyt på Vintageure.dk finder du nu også en Webshop med et bredt udvalg af urremme af høj kvalitet, samt andet tilbehør. Shoppen vil over sommeren blive udvidet til at omfatte endnu flere produkter. 

Trænger dit ur til service eller andre reparationer, kan vi nu også tilbyde vores brugere professionel hjælp fra vores urmager, som til fornuftige priser kan være behjælpelig med service og reparationer på langt de fleste ure. Du kan finde mere info om vores urmagerservice på siden. 

Mvh
Vintageure.dk

+++
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Super fedt nyt design. Og rigtig fine tiltag med webshop til både produkter og service Icon_Up
Svar
Mange tak (på vegne af vintageure)! Personligt tror jeg bestemt også at disse tiltag vil give mere liv til vores gamle side :-)
--

Svar
Det ser rigtig godt ud, og det nye webdesign for salgssiden er betydeligt bedre, end det noget bedagede, der var på den gamle side. Jeg kan også godt lide integrationen med urforum, som også er pænere end med det gamle, grumseorange.

Super!

/Bjørn.
Svar
Det er blevet en super flot hjemmeside, den nye vintageure.dk Icon_smil
Og den er blevet nem at navigere i, super nye tiltag..

Men jeg er lidt ærgelig over at, det skal koste penge at annoncer for private med f.eks 1 ur
Der er kun timegeeks og dba hvor det er muligt at gøre gratis.
Jeg er overbevist om at det vil betyde at der kun vil være en begrænset tilgang af private der sælger ure på vintageure.dk

Det vil kun være dem der driver en netbutik der vil benytte siden Icon_cry

Vh
Dam
Svar
Blot til orientering, så har det aldrig været gratis at annoncere på vintageure.dk.

Forskellen nu er blot at der startes med et introduktionstilbud ved annoncering.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(03-07-2015, 10:51 AM)T.Hansen Skrev: Blot til orientering, så har det aldrig været gratis at annoncere på vintageure.dk.

Forskellen nu er blot at der startes med et introduktionstilbud ved annoncering.

Der må være huller i jeres software....
Jeg har ikke modtaget mail ang. tilbuddet. Icon_computer (og nej, ikke noget i spam-filter og ja, mailadressen i systemet er korrekt Icon_blink )

Go´ weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Det er blevet rigtigt godt!

Synes bare det er ærgeligt at der ikke er en fast pris for en annoncering. Helt fair at det koster penge - det koster at drive en hjemmeside, men hvorfor skal det koste mere at sælge et ur til 40K i forhold til et ur til 10K? 400 kr for et 40.000 kr ur er noget stramt efter min mening.

Svar
(03-07-2015, 11:57 AM)TioMalo Skrev:
(03-07-2015, 10:51 AM)T.Hansen Skrev: Blot til orientering, så har det aldrig været gratis at annoncere på vintageure.dk.

Der må være huller i jeres software....
Jeg har ikke modtaget mail ang. tilbuddet. Icon_computer (og nej, ikke noget i spam-filter og ja, mailadressen i systemet er korrekt Icon_blink )

Go´ weekend - John

Hmm du har nok ikke været oprettet som annoncør på vintageure så? Prøv blot at oprette dig :)

- via iPhone
--

Svar
(03-07-2015, 11:57 AM)TioMalo Skrev: Jeg har ikke modtaget mail ang. tilbuddet

Har du haft annoncer på den gamle vintageure? Jeg har heller ikke modtaget tilbudet, og jeg gik ud fra, at der var fordi jeg ikke har haft annoncer før.

Og til jer, der har kommentarer om prisen, mon vi så ikke kan gå ud fra, at Thomas gør, hvad han gør, velovervejet?

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)