Weekendstatus
Tvinger mig selv til at gå med et lidt mindre ur.... Ingen planer udover at passe CT-Watches. Weekenden er ofte ret travl.....

İmage

Men skifter nok imellem disse senere:

İmage
Svar
Claus Tukjær Skrev:Tvinger mig selv til at gå med et lidt mindre ur.... [...]

İmage
Størrelsen passer dig nu fint, Claus. Ser ikke lille/mindre ud :)
Svar
Electric blue var det andet "gode" ur jeg købte. Det var faktisk også første gang jeg mødte Mads G.

En hurtig handel på en tankstation for mange år siden Icon_e_biggrin1

Et af de federe Seamastere IMHO og skiven er super flot.

Sendt via Tapatalk
Svar
Sociologen Skrev:Størrelsen passer dig nu fint, Claus. Ser ikke lille/mindre ud :)
Passer mig fint, ja. Men ser dog noget mindre ud end PO XL......

İmage

Det er dog en vane med de store ure, som jeg ikke ligger fra mig igen..... Men mit Rolex Submariner var uden diskussion det ur der så mest harmonisk ud på mit håndled. Jeg kigger dog på hele pakken og ikke kun håndleddet. Jeg er trods alt ikke en lille mand (189 cm / 93 kg)

İmage

Jeg savner til tider det Rolex. Det flotteste Submariner imo......
Svar
Claus Tukjær Skrev:İmage

Jeg savner til tider det Rolex. Det flotteste Submariner imo......
Enig. PERFEKT match IMO.

Jeg gad godt, at et 40 mm rolex så sådan ud på min arm. Det ser desværre sådan ud:
İmage
Svar
Hej derude.

Jeg har været på ryggen af racercyklen rundt på Norddjursland med min G-shock på armen.
İmage
Søndag endnu en cykeltur med samme G-shock, ellers denne Omega.
İmage
God weekend til alle.
Mvh Peter...
Svar
Sociologen Skrev:Det ser desværre sådan ud:
İmage
Det ser s.. da fint ud. Fuldstænding som på mig Icon_e_biggrin1
Svar
LLD, gode venners selsksb og en god rom.

Go weekend!

İmage
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
Jeg har fået støvet sommercyklen af, og fået den luftet for første gang i år. Skønt at komme af den gl. vinter-låge og over på noget der ikke svarer igen når man træder Icon_e_biggrin1 Så det blev til et par timer med Polar RCX5 på cyklen i formiddags.

İmage

Dernæst stod den på montage af sommerhjul på øsen uden ur på armen, og nu er der så røget AP ROO Diver på armen. Tror aftenen byder på noget der inkl. alkohol, så mon ikke det bliver noget Rolex Daytona på armen Icon_drinks

İmage

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Er det en S-works roubaix?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)