Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Lige præcis hele din samling ville jeg gerne se da jeg er stor fan af den

,
men uanset hvad så ser jeg frem til på fredag det er altid sjovt at mødes med ligesindet,
både dem man kender og dem man ikke har hilst på før face to face.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 135
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
For mig er det arbejdet der presser. Jeg får desværre svært ved at være der kl 17. Ellers var jeg uden tvivl klar.
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Calle Skrev:For mig er det arbejdet der presser. Jeg får desværre svært ved at være der kl 17. Ellers var jeg uden tvivl klar.
Uden at kunne tale for alle andre,
så er jeg ret sikker på at det er helt OK at dukke op lidt senere.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 135
Tråde: 3
Givet Likes: 0
Alt efter hvornår jeg kommer fra arbejde, så dukker jeg gerne op en smule senere :)
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Givet Likes: 2
Blot til orientering - der opereres ikke med et absolut mødetidspunkt.

Folk kan sagtens trisse frem senere, hvis det passer bedre ind i ens planer. Jeg er der i godt og vel 3 timer, idet jeg skal til housewarming senere på aftenen.
Jeg skrev blot kl. 17, da jeg gik ud fra at folk får fri fra arbejde omkring tidspunkt eller lidt før. En fyraftens snack og snak med ligesindede, inden man vender snuden på vej hjem efter en lang dag.
•
Citat:Blot til orientering - der opereres ikke med et absolut mødetidspunkt. Folk kan sagtens trisse frem senere, hvis det passer bedre ind i ens planer. Jeg er der i godt og vel 3 timer, idet jeg skal til housewarming senere på aftenen.
Jeg skrev blot kl. 17, da jeg gik ud fra at folk får fri fra arbejde omkring tidspunkt eller lidt før. En fyraftens snack og snak med ligesindede, inden man vender snuden på vej hjem efter en lang dag.
Vi sku fandme ha taget patent på konceptet..... Det ville også være tilpas "jysk"
Rigtig god fornøjelse med det, det er en pissehyggelig og god måde at starte en weekend på.
•