DAGENS UR
Superflot ur og remmen passer også perfekt til. Tillykke med det!
Svar
Tak for det!

Remmen er en ny original IWC rem fra tidligere model i størrelse XL. Den originale i kalveskin var desværre lige kort nok. Men syntes også den tidligere model er lækker, så heldig at jeg havde den på lager;-)
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Sidste kontor-dag i 2018 er med denne på armen

İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Larsb, Lund, Møller, pbr
Svar
İmage
Svar
Du tager nogle gode billeder Møller, billedet af dit flotte Oris er ingen undtagelse!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Sidste ur-køb i 2018

Drive de Cartier Extra-Flat i stål. 6,6 mm højt med et manuelt Piaget værk....på 2,1mm

İmage

İmage

Og skiftende farver

İmage

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Flot flat ur Claus og det kan da helt sikkert glide ind under skjorten Icon_Up

Det er forøvrigt noget at en raket du har stående i bagrunden og som Tintin samler så bliver man jo helt vild i varmen, men ved godt at den koster kassen i den størrelse Icon_blink

God jul og tillykke med det smukke Cartier
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
Cartier laver nogle dejlige ure. Ville gerne selv have Cartier Rondo Solo De Cartier WSRN0023 automatik på 8,6 mm.

İmage

Men mit 50 års gaveur af Japanske herkomst er dette verdens tyndeste nu producerede ur på Citizen AR5000-50E Worldmaster. Solorwatch på kun 3 mm og et urværk på kun 0,8 mm. Special fremstillet batteri fra Hitachi i samarbejde med Citizen på 0,8 mm i højde.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • cfnissen, Larsb, Miwes
Svar
Denne klokke bliver uret gennem julen og det er virkelig et mesterværk, som jeg nyder.

Så får jeg skrevet lidt om året der gik med min nye Maurice Lacroix pen og det har været et dejligt år med masser af lækre ure Icon_blink

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Når der ikke kommer til at ligge et ur under træet, så må der jo ligge et ur PÅ træet   Icon_lol

İmage
[-]
  • cfnissen, Larsb, Møller
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 15 gæst(er)