DAGENS UR
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
En dejlig japaner er på armen

İmage
Mvh Kim 
Svar
İmage

Svar
Klassiske ure...

İmage
Svar
Fede ure :-)
Her Turtle igen

İmage

Mvh.

Jørgen
[-]
  • Larsb, MTF, pbr
Svar
Gode gamle IWC .

Antirefleksbehandlingen på IWC (og Seiko/Grand Seiko) virker forøvrigt til at være klasser bedre end på Rolex. Nogen der ved hvorfor? Er det et bevidst valg fra Rolex’ side?

İmage

[-]
  • KOP, Larsb, Møller
Svar
Speedy Tuesdayİmage

Sendt fra min ONEPLUS A6013 med Tapatalk
Svar
Manuelt optræk og plexiglas, har aldrig helt forstået det. Indtil nu hvor jeg selv er blevet speedy ejer.

İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
(10-09-2019, 04:23 PM)onkeldunkel Skrev: Gode gamle IWC .

Antirefleksbehandlingen på IWC (og Seiko/Grand Seiko) virker forøvrigt til at være klasser bedre end på Rolex. Nogen der ved hvorfor? Er det et bevidst valg fra Rolex’ side?

İmage

Rolex bruger ikke antirefleksbehandling på deres glas, mener de bruger det på selve forstørrelsesglasset. Det jeg har læst mig til er at grundlæggeren af Rolex godt kunne lide urene havde mest muligt udstråling og dermed skulle skinne så meget som muligt. Selv syntes jeg at en antirefleks coating på indersiden af glasset er den perfekte løsning, istedet for et mælke hvidt skær hen over glasset når man prøver at aflæse tiden.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Tak for svar og jeg er helt enig. Især når man er vant til en god antirefleksbehandling på stort set alle andre mærker/ure, så generer det faktisk en smule. Jeg vælger dog at leve med det på Sky Dwelleren :-D
[-]
  • Henrik A
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 15 gæst(er)