DAGENS UR
(12-02-2020, 09:58 AM)Mj Skrev: Nyindkøbt i mandags efter en god oplevelse hos Ole Mathiesen
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fedt ur, tillykke Icon_Up

Er det ref 201.033?
Mvh
Morten
Svar
Det må alligevel gøre lidt ondt, den nye ejer må blive begejstret. Men det er jo livet, hvis man som jeg ikke har ubegrænsede midler, Mit alternativ er at veeeente til der er lidt kapital til at kigge på nye klokker. Jeg vil have svært ved at skille mig af med et eller flere af mine ure. Men dejligt at følge med i dine indkøb?
(12-02-2020, 10:21 PM)onkeldunkel Skrev: Ind med Omega og så må GS Kazuri (SBGJ225) videre til en ny ejer i Tyskland :-)
Svar
Forza Italia

Det gode ved vintage er at man ikke skal ligge søvnløs og tænke over hvordan man kommer på ventelisten hos AD  Icon_party

İmage
Svar
Av av den Tipo CP-2 er godt nok lækker Icon_drool
[-]
  • longbear
Svar
(12-02-2020, 12:32 PM)KimT Skrev: JLC på jobbet.

İmage

Only way to fly...

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
Fra "Batman" til "Blackman" og til "Coke addict" på én dag ............. det er sgu da ganske godt gået !  Icon_lol  Icon_lol

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Dagens ur Icon_diver

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(12-02-2020, 10:16 PM)longbear Skrev:
(12-02-2020, 09:58 AM)Mj Skrev: Nyindkøbt i mandags efter en god oplevelse hos Ole Mathiesen

Det må være århundredes entry-post  Icon_Up Tillykke med klokken og velkommen.

Mange tak. Jeg har været gæst herinde siden 2005-2006, tror jeg, så jeg har fulgt med i en del år. 

Mht. Lange, så startede det med JLC UTM, men jeg var ikke ikke helt tilfreds med den æggeskalsfarvede skive på guldmodellen. Så var jeg sikker på, at det skulle være et Grand seiko (mørkeblå GS logo skive, ltd ed). I sidste ende faldt jeg for en måned siden over ALS thin, som bare checkede alt af som et dress ur skal leve op til (lav højde, simpelt layout, gerne guld). Desuden var ALS det "sikre" valg modsat GS som er lidt mere et "sats", selvom det er nogen vanvittigt lækre ure. Selve købet gik rimeligt hurtitg med et besøg hos Ole M. i torsdags, hvor jeg prøvede både hvidguld og rødguldsudgaven (og denne både i 37mm og 40mm). Uret var klart mest harmonisk i 37mm, og den lidt varmere lød i rødguldet tiltalte mig mest - og er nok også en tand mere markant.
Jeg fik lige prøvet et Zeitwerk også - mega frækt, men desværre lidt for dyrt :)
Svar
Tak for rejse-beskrivelsen. Det er altid sjovt at se hvad andre har været igennem. Tillykke med Lange-uret. I mine øjne er de helt unikke, både med urene og med deres holdning til produktion, vækst, kvalitet mm.

Husk at følge deres CEO på Instagram, hvis du bruger det og du ikke allerede følger ham. (@wilhelmgeorgsmid). Han er kvadratroden af Lange i mine øjne.

Og godt sted at købe - holder meget af Ole M.

Claus

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • maltebrask
Svar
Yes en lækker Lange, dog uden for min rækkevidde økonomisk, men så er det godt at man kan få billigere ure :)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 15 gæst(er)