DAGENS UR
Til lykke Peter med Casio Royale.
Jeg har også et, som jeg købte for et par år siden.
Går naturligvis meget præcist.
Jeg har ikke fjernet diverse tekst, selvom jeg har været fristet - men hvor skaffer man Goo Gone i DK? ;)
/
Kristen

Jeg kan se at du har svært ved at holde dig i ro!?
Sig til hvis du falder over et billigt CWC eller et Seiko Diver's 150 m quartz, som jeg kunne koble til min dejlige Z199-lænke.
[-]
  • pbr
Svar
(23-02-2020, 09:56 PM)khbk Skrev: men hvor skaffer man Goo Gone i DK? ;)
/
Kristen

Jeg kan se at du har svært ved at holde dig i ro!?

Hej Kristen - tak skal du have ! 

Goo Gone har jeg simpelthen bestilt på amazon.co.uk ! Ikke voldsomt dyrt, men til gengæld voldsomt effektivt overfor al mulig klisterværk, der ikke skal være der !!  Icon_party

Ja, selvom ens muligheder er blevet mindre, så er roen jo ikke nødvendigvis blevet større, hvis man kan sige det sådan !  Icon_e_biggrin1 Jeg har også noget på vej fra Kina, der nok skal rokke lidt ved fordommene herinde - men mere om det, når det ankommer !  Icon_cool

Jeg skal nok holde øje med, hvad du nævner ........ jeg kan jo ikke helt lade være med at kigge på "bugten" og alle mulige steder. 

PS: har selv været inde og sanere i teksten, som stammede fra en copy paste fra en post på Facebook, tror jeg (stod der da noget om Goo Gone dér !?)
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • maltebrask
Svar
Foreløbigt 14 dage med dette på armen:

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Her er Speedy med i bilen.

İmage

Mvh.

Jørgen
Svar
Er stadig glad for mit Oris - patinaen er begyndt at komme
İmage

For 14 dage siden havde det lige fået et sodavandsbad og var helt frisk
İmage
MVH Jesper
Svar
Hvad sker der med hjemmesiden?

[-]
  • maltebrask
Svar
(26-02-2020, 03:11 PM)onkeldunkel Skrev: Hvad sker der med hjemmesiden?

Jeg havde også problemer, men slettede cookies på min windows pc og var derefter kørende igen.

Ingen problemer via Safari dog.

Dagens ur:

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Peter og jeg talte om det tidligere. Der har åbenbart været lidt udfordringer i dag, men alt skulle køre nu. Oplever du/i stadig problemer på en pc, så slet cookies som Peter nævner og det skulle køre igen.
[-]
  • maltebrask
Svar
Super - tak! Man får jo helt svedeture når det ikke virker :-D
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)