Breitling GMT LE VS Rolex Deepsea.
Kronen gør mig egentlig ikke noget... Icon_crazy
/Casper

Forskellen på drenge og mænd er prisen på deres ur...

Omega Chronostop/Citizen Divemaster "Pingo"
Svar
Super lækkert Breitling - oser af kvalivare Icon_e_biggrin1 "Løgkronen" (eller hvad man nu skal kalde den) er speciel, men personligt er jeg vild med den, fordi den skiller sig ud fra de fleste andre kroner Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Kært barn har mange navne
hos mig har den altid heddet hønse kronen Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:Kært barn har mange navne
hos mig har den altid heddet hønse kronen Icon_e_wink

"Hønsekrone" er også godt Icon_e_biggrin1 Disse tre typer krone får mig bare altid til at tænke på et løg Icon_crazy

İmage

Når man googler "onion crown" kommer der også temmeligt mange relevante resultater frem...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Tak for billederne.
Synes mest af alt, at GMT'en minder om et instrumentbræt i en sportvogn/helikopter.

Jeg ville hurtigt blive træt at det...

Spændende, at følge dine overvejelser fra sidelinien, anyhur!!
/SK
Svar
Jo tak skal du have.. Ja, nu må vi se hvad det bliver... KÆFT hvor kan jeg bare ikke blive enig med mig selv.. Hader det Icon_e_biggrin1
/Casper

Svar
Nu er jeg jo farvet mht. til valget af ur, da jeg er indehaver af en DSSD, men...den GTM klokke er der simpelthen for meget tivoli over.
Jeg har selv overvejet et Breitling ur med chronografiske tilbøjeligheder, fordi jeg synes, at det var fedt med tidtagnings mulighederne.
Problemet er bare, at når jeg så har stået med sådan en Breitling fætter ved siden af mit Rolex, så er der alt for meget gangster bling bling over det.

Alternativt kunne du måske se på et Daytona, det er bare lidt småt i det, eller måske et Panerai. De har et par fede dykkerklokker - også i str. XXXL Icon_e_biggrin1

Jesper
Svar
JEsper, odet er også det jeg er lidt bange for, de tivoli tilbøjeligheder.. JEg ved det sgu ikke rigtig....
/Casper

Svar
Rolex DSSD helt klart.

Helt subjektivt, så bliver jeg stresset over at kigge på det breitling.

Skal du bruge chronografen?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Undskyld for off topic, men nu opdagede jeg det lige. Men hvad sker der lige for timestamp her i forum?

Klokken er officielt 20:39 på mit ur når jeg poster dette indlæg. Ved forum ikke at vi har stillet havemøblerne frem?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)