Breitling GMT LE VS Rolex Deepsea.
Marinesoldaten Skrev:Jo tak skal du have.. Ja, nu må vi se hvad det bliver... KÆFT hvor kan jeg bare ikke blive enig med mig selv.. Hader det Icon_e_biggrin1

KØB dem begge Icon_e_wink så har du et fedt dykker ur og et fedt GMT ur Icon_e_wink
Jeg ville nok tage Breitling`en, men det er kun fordi SDDS´ens lænke som ikke ser godt ud.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
bcmb Skrev:Klokken er officielt 20:39 på mit ur når jeg poster dette indlæg. Ved forum ikke at vi har stillet havemøblerne frem?
Jo, men det kræver at du har sat dine instillinger rigtigt under dit brugerkontrolpanel Icon_e_wink

Der ligger en beskrivelse i Informationsforummet, som kan ses her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=26&t=877" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=26&t=877</a><!-- l -->
Svar
KimT Skrev:Jo, men det kræver at du har sat dine instillinger rigtigt under dit brugerkontrolpanel Icon_e_wink

Der ligger en beskrivelse i Informationsforummet, som kan ses her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=26&t=877" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=26&t=877</a><!-- l -->

Skal jeg selv gøre noget? Og så på en søndag?

Nå, men tak :D
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Anytime

Sendt med Tapatalk2
Svar
Citat:KØB dem begge så har du et fedt dykker ur og et fedt GMT ur

Den her kan vist ikke løses på en anden måde ?

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Hej Casper

Der var engang en ung mand, der kom ind i vores forretning, og spurgte om hvorfor vi ikke førte Breitling, og jeg sagde at det bare ikke er noget man får, hvor du svarede hvorfor prøver du ikke så jeg kan få et Breitling ur, hvilket jeg gjorde men det tog hele to år at få den forhandling på plads, jeg ved at du er Breitling mand til fingerspidserne. Du har iøvrigt brugt din Navitimer World på flere togter, og den er langt mere skrøbelig end GMT uret som vi taler om her, men Casper jeg er ejer af et privat Rolex Deepsea, som du kan få lov at prøve sammen med Breitlingen, for så kan du jo se hvad der passer dig bedst, det er dog kun Breitlingen jeg kan sælge til dig, du kan bare kigge ind da begge ure ligger i forretningen.

MVH Peter Icon_e_wink
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)