Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,828
Enige bliver i/vi ihvertfald ikke gutter hvilke er cool nok med mig
men spørg man til holdninger skal man jo også være klar på at der evt vil komme nogen på bordet man måske ikke er enige i,
men var der ikke en der kunne forklare mig den sammenhængen der blev lavet i mellem at være uenig og brokke sig.
for det forstår jeg virkelig ikke.
At bringe et emne fra en tråd der som den første (tror jeg) er helt slettet på forummet ind i debatten ville jeg også gerne høre en fornuftig forklaring på hvis det er muligt,
jeg forstår til dels godt hvorfor Torben ser svarene som et angreb, og det håber jeg så til gengæld vi kan være enige om ikke er godt.
God rest weekend til alle.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Stensbjerg Skrev:At bringe et emne fra en tråd der som den første (tror jeg) er helt slettet på forummet ind i debatten ville jeg også gerne høre en fornuftig forklaring på hvis det er muligt,
Det eneste emne vi kommer ind på igen, som har været oppe utallige gange er det med reklamering.
Og det kom ind da der blev nævnt at forummet ikke kørte efter samme linie som fra starten af. Her
nævnte jeg det med reklamer, netop for at pointere at det ikke er mig, der vil have linien ændret, men
derimod dem der ikke vil have reklamer. Forummet kører nøjagtig som det gjorde dag et, og har kørt frem til nu.
Den tråd du henviser til troede jeg vi havde debatteret for lang tid siden. Det var en tråd med tre indlæg
indeholdende kritik af at siden indholder reklamer, som kom oven i flere dages kritik af det samme om og om igen.
På et tidspunkt når man altså en grænse og gider ikke at bruge mere tid på det samme om og om igen. Men det er jo
vendt nogle gange efterhånden  og var ikke emnet i denne tråd. Det kom kun op for at jeg ville pointere at intet
er ændret siden dag et.
Der er ingen der der siger at man ikke skal svare og komme med meninger og i dette tilfælde spurte jeg jo netop
om hvad folk holdning var til det med adgangen til forummet. Det svarer folk på og det opfatter jeg ikke som brok
på nogen måde. Til sidst vil jeg nævne at jeg på intet tidspunkt føler at jeg har "angrebet" Torben og stiller mig helt
uforstående overfor denne påstand
•
Fakta er nok at nogen mener at debatten ikke køre helt som det blev sagt den skulle da den blev startet Kim,
det mener du så den gør og der i ligger uenigheden, du har sagt din holdingen til spørgsmålet flere gange så i mine øjne fred med det.
Det at JesperC og Claus T ser det som brok når bla. jeg giver udtryk for at jeg ikke er enig med det Mads gav udtryk for,
ligner for mig lidt den tendens jeg som ikke den eneste syntes jeg har set herinde den seneste tid,
nemlig den med at ja der blev sagt fra start at der er plads til alle, men der er lige lidt mere plads til dig hvis du klapper med i koret.
Jeg kan da håbe på at den for mig usynlige link i mellem at være uenig og brokke sig blevet synlig gjort af en af de 2 som åbenbart mener det er det samme,
men hvis ikke det sker klare jeg den nok også.
Alle beskeder afhænger jo af hvordan modtageren modtager den personlig syntes jeg det er uheldigt hvis Torben ser jeres/dit svar som et angreb,
det var bare det jeg prøvede at sige.
•
Svar: 329
Tråde: 15
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 65
Jeg læser med stor glæde alle indlæg på urdebatten.
Og jeg skal gerne indrømme, at jeg mange gange springer itstime over, for at gå direkte til forum.
Og der er meget god og konstruktiv læsning at fordybe sig i. Og heldigvis er langt de fleste brugere herinde positive og engagerede omkring urenes verden.
Men jeg skal ærligt indrømme, at det er udmattende, at der er nogen som ser det som deres pligt at kritisere urdebatten.
Som jeg ser verden, er vores ytringsfrihed en ret, og ikke en pligt..
Hvis de reklamer er det store problem, så vælg dog et andet sted at deltage.
Jeg bakker helt op om Kim`s regler her på forum.
Og de er vist ikke mere indviklede end at de fleste kan forstå dem ved første gennemlæsning.
•
Stensbjerg Skrev:Fakta er nok at nogen mener at debatten ikke køre helt som det blev sagt den skulle da den blev startet Kim,
det mener du så den gør og der i ligger uenigheden, du har sagt din holdingen til spørgsmålet flere gange så i mine øjne fred med det.
Det at JesperC og Claus T ser det som brok når bla. jeg giver udtryk for at jeg ikke er enig med det Mads gav udtryk for,
ligner for mig lidt den tendens jeg som ikke den eneste syntes jeg har set herinde den seneste tid,
nemlig den med at ja der blev sagt fra start at der er plads til alle, men der er lige lidt mere plads til dig hvis du klapper med i koret.
Jeg kan da håbe på at den for mig usynlige link i mellem at være uenig og brokke sig blevet synlig gjort af en af de 2 som åbenbart mener det er det samme,
men hvis ikke det sker klare jeg den nok også.
Alle beskeder afhænger jo af hvordan modtageren modtager den personlig syntes jeg det er uheldigt hvis Torben ser jeres/dit svar som et angreb,
det var bare det jeg prøvede at sige.
Helt fair, men som du selv siger, så skal man skal have lov til at have sin mening.
Ligesom du har din, skal Jesper så ikke have lov til at synes det er brok?
Jeg mener ikke det er brok, da jeg jo spurte til hvad folk synes om ideen med at
skulle omkring forsiden først.
Anyhow, så mener jeg bestemt at forummet lever 100% op til min oprindelige tanke.
I denne tanke var fri reklame med og det er gang på gang det, der er årsag til uenigheden.
Så du må da give mig ret i at, skulle jeg ændre reglerne ifht. reklamering, så ville jeg
bryde med min oprindelige ide?
Nå, fred være med det. Skulle vi ikke prøve at komme tilbage til urene.
Det er trods alt en ur-side
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Givet Likes: 0
KimT Skrev:Nå, fred være med det. Skulle vi ikke prøve at komme tilbage til urene.
Det er trods alt en ur-side
ja lad os købe nogle ure og tale om dem..
•
Palleurup jeg kan læse mig til at du i mine øjene slet ikke har forstået hvad det handler om,
alt det du skriver er nemlig ikke det som det rent faktisk handler om,
men vi lader den bare ligge der jeg regnede heller ikke med at vi ville være enige fra starten af.
Vil dog lige sige til dig at det slet slet ikke handler om at nogen ser det som deres pligt at komme med kritik,
(igen en påstand fra en "ja siger" der kunne få en til igen at tænke lidt på den om pladsen herinde)
Jeg har aldrig stillet det med reklamerne så firkantet op som jeg syntes du ligger op til her Kim,
du ved godt hvad jeg ser som de største problemer for denne side på længere sigt dem har jeg fortalt dig "face to face" og det er jo ikke reklamerne.
Det nytter ikke at vi har de emner her til debat for det ender tit i syntes jeg nogle useriøse argumenter som intet gavner,
man kunne dog godt ønske flere deltog i debatten de gange de her lidt tungere emner om selve forummet har været oppe til debat,
da det hurtig bliver de samme hunde der hyler, hvorfor det ikke er tilfældet står det jo enhver frit for at drage en konklusion ud
af uanset hvilke lejr man så ellers tilhøre i spørgsmålene.
Men enig lad os komme tilbage til urene (så blev vi enige in the end.  )
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Jeg har slet ikke opfattet at nogen er blevet angrebet
Måske i lægger for meget i det, og/eller er for sarte  Nogen har en mening, andre har en anden. Ingen grund til at man skal deles op i lejre  Vi er vel fælles om dette forum? Og vil vi gerne at det skal bestå, er det vel muligt at trykke sig herind via forsiden?
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
|