Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Sumsar Skrev:baun Skrev:Det skal nu nok komme
Vh baun
Ja, det er da heller ingen hemmelighed, at jeg mægtig godt kunne tænke mig et lækkert vintage-ur - gerne noget Omega i guld, men det SKAL minimum være 38-39 mm... "Jedi" er jeg helt pjattet med, selvom den ganske vist ikke er i guld 
Du kan godt låne et JEDI ...... Men egentlig mente jeg bare at du nok skal finde ud af at der er service udgifter på mekaniske ure .... Ikke kun vintage ure. Man siger service hver 5. År.
Nå, jeg har 80 så det bliver dyrt.... Eller også sender jeg dem kun til service når de trænger og det er jo noget helt andet.
Vh baun
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
baun Skrev:Du kan godt låne et JEDI ...... Men egentlig mente jeg bare at du nok skal finde ud af at der er service udgifter på mekaniske ure .... Ikke kun vintage ure. Man siger service hver 5. År.
Nå, jeg har 80 så det bliver dyrt.... Eller også sender jeg dem kun til service når de trænger og det er jo noget helt andet.
Vh baun
Det er mægtigt pænt af dig, at jeg må låne dit JEDI (Mange tak

), men i første omgang ville jeg være super glad, hvis jeg bare får mulighed for at se og prøve det på Langeland i september
Du har selvfølgelig helt ret med hensyn til, at mine mekaniske ikke-vintage-ure også skal til service før eller siden...
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•