Flere Helson i bronze....
Hvis brugt prisen er højere end nyprisen er det jo ret beset kun et udtryk at uret er et godt køb
ikke et udtryk for at det er et fantatisk ur til prisen eller er super value for money,
mon ikke der er lidt Panerai hysteri over det Icon_e_wink

Efter hvad jeg har læst mig til er der intet der gør mærket til noget helt særligt i forhold til mange andre såkaldte micro mærker,
udover de bronze kasser og dem kan man så lægge i hvad man hver især vil Icon_cool

Jeg syntes deres design som sådan er flot og ud fra hvad jeg har læst så er deres kvalitet også i orden,
uden dog at være noget helt særligt i forhold til andre gode micro mærker,
personlig ville jeg til hver en tid vælge en Sinn men det er jo smag og behag og heldigvis er vi forskellige Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg synes det er et fantastisk godt bygget ur.....

Husk på at det koster 1299 $, hvor jeg vil mene et Sinn U1 ligger noget højere. Hvad ville et Sinn mon koste i bronze???????????

Så svært at sammenligne, men jeg vil til enhver tid vælge Helson'en, men jo godt vi er forskellige og i disse små diskussioner findes der aldrig en vinder, for hvad er det bedste ur til pengene!!!!!
Svar
Vi skal heller ikke finde en vinder Torben det er slet ikke det som det handler om Icon_e_wink
jeg prøver bare at kommer mere ind under huden på de Helson ure og blive klogere på dem,
det er helt sikkert også et af de mærker/ure jeg glæder mig til at se IRL til et eller flere af sommerens træf Icon_cool
Svar
Det er jo bare et ur, som en gut ved navn Peter får lavet i Hong Kong, længere er den jo ikke. Kan man lide designet er det vel det vigtigste, da kvaliteten på de fleste ure i mine øjne er tæt på det samme.
Svar
I do not think a Helson is a bad watch for the price at all.And maybe they can make a name for themselvs like Sinn have done.Time will tell if they are more than just another fashion watch.I do not rate them as being even close to Sinn at this time.The case of a Sinn UI is made of the same steel used on german u boats.Sinn have the licence to use this as the only watch brand in the world at this time.But i have read that the contract they have with the german defence ministry runs out soon.Sinn have built a reputation and only time will tell if a brand like Helson can do the same.In my opinion they will not.They have nothing new or unique at this time that sets them apart from other brands except a bronze case.Sinn were able to create a market because they offered something no other brands could German U boat steel.And because they were the only brand with access to this material their success was assured. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Er Sinn ikke også ret alene med deres skive og viser design Icon_cool
uden at der skal gå Sinn i denne Helson tråd Icon_e_wink
Svar
Helson Shark Diver er TOOL med stort Icon_e_biggrin1 Simpelt skive layout - solid kasse - vandtæt til 2000 meter - kan købes meget fornuftigt (nyt/brugt)

Fik jeg sagt at jeg får 2 ind inden længe? Icon_sign

İmage
İmage
İmage

Personligt ville jeg gerne eje nummer 5 fra toppen:

[url]"http://www.helson-watches.com/shark-diver-45mm-titanium/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.helson-watches.com/shark-div ... -titanium/[/url]

Mere tool bliver det næppe.....
Svar
De er lækre......, kan dog ikke lige med den røde skive, men ellers super ure.....

Måske man burde skifte skive og indlæg på de 2 modeller. Den titanium vil se super ud med orange....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Helson Shark Diver er TOOL med stort Icon_e_biggrin1 Simpelt skive layout - solid kasse - vandtæt til 2000 meter - kan købes meget fornuftigt (nyt/brugt)

Fik jeg sagt at jeg får 2 ind inden længe? Icon_sign

Personligt ville jeg gerne eje nummer 5 fra toppen:

[url]"http://www.helson-watches.com/shark-diver-45mm-titanium/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.helson-watches.com/shark-div ... -titanium/[/url]

Mere tool bliver det næppe.....

Wow. Nummer 5 er skræmmende 'Tool' Icon_e_biggrin1 Fantastisk råt og raffineret på én og samme gang! Den matte glasblæste overflade tager nok godt imod ridser men med tiden bliver det nok bare smuk patina.
İmage
Svar
Jeg har hørt fra Peter Helson at der skulle komme flere bronze til maj.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)