Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ja, det er ret ublu priser de fleste mærker holder sig. Men det er desværre en del af pakken, som vi må leve med.
Se nu bare at få købt det Corum og så få nogle af de gode remmagere til at hjælpe dig med alternative remme
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Søg på eBay.com. Har ikke tjecket nu, men to år siden købte jeg 3 aftermarket remmer for Bubble for $ 60 + shipping.
Søgeord: Corum Bubble strap / watch band / (evt.) aftermarket mm.
Men er du i tvivel, som jeg fornemmer at du er, la´ være - prisen af en originalremme skal ikke være grunden for at aflyse festen.
I øvrigt koster originalremme for stort set alle mærker mindst de halvanden tusinder DKK, for de fleste gode mærker meget mere... Og ja, det er både i flg.de baunske visdomsord og common sense netop (delvis) "varm luft" som man kan undgå at betale for ved at købe en kvalitets aftermarket rem og bruge den med original spænde.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
TioMalo Skrev:Søg på eBay.com. Har ikke tjecket nu, men to år siden købte jeg 3 aftermarket remmer for Bubble for $ 60 + shipping.
Søgeord: Corum Bubble strap / watch band / (evt.) aftermarket mm.
Men er du i tvivel, som jeg fornemmer at du er, la´ være - prisen af en originalremme skal ikke være grunden for at aflyse festen.
I øvrigt koster originalremme for stort set alle mærker mindst de halvanden tusinder DKK, for de fleste gode mærker meget mere... Og ja, det er både i flg.de baunske visdomsord og common sense netop (delvis) "varm luft" som man kan undgå at betale for ved at købe en kvalitets aftermarket rem og bruge den med original spænde.
Vh. John
Mange tak for dit input, John!
Jeg tror, at jeg køber uret, men jeg beslutter mig først endeligt, når jeg får uret i hånden igen om knap to uger
Fortsættelse følger naturligvis...
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så er det i morgen, at jeg skal "besigtige" Bubble Diver´en for at finde ud af, om jeg vil købe den eller ej... Er lidt spændt på, om jeg om 3/4 døgn kan kalde mig Corum-ejer
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•