Nyt ur
3536eren er et ultra fedt ur bygget på en måde som vi aldrig kommer til at se igen,
Desværre er de bare (syntes jeg) for gamle til mit brug, og så er jeg heller ikke 100% til det at lænken flugter med kassen.

3568 koster med lænke stort set det sammen som en dweller,
Og så er jeg mest til den eller spare ca 10 k og tage mmeren.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:3568 koster med lænke stort set det sammen som en dweller,
Så vil jeg gerne vide hvor du kan købe en Dweller til den pris!? (en 3568 kan fåes for en 25k på lænke med plastik på!)

Stemmer iøvrigt for en Deepsea! Det er jo heller ikke første gang du har haft den oppe og vende Icon_e_wink
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:(en 3568 kan fåes for en 25k på lænke med plastik på!)

Hvor har du set en ubrugt 3568 på lænke til 25k?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Den er jeg heller ikke rendt ind i ??
Svar
Ok kan se de kan købes fra italien til 25k
men dem handler jeg ikke ret gerne med.

Men du har ret den er billigere end dwelleren,
Skulle det være en 3568 så skulle den helt klart være med lænke.
Svar
@ Ralle og Stensbjerg...

Tag et kig på chrono24 Icon_e_biggrin1 Der ligger en del til omkring de 25k og godt nok er nogle af dem annonceret med modelbilleder og har ikke tjekket om de rent faktisk har uret hjemme! Men kan også se et par stykker hos forhandlere jeg kender og ville være 100% tryk ved at handle med... og er da ganske sikker på, at ud af de 10 stykker som ligger omkring de 25k er der da helt sikkert nogle af forhandlere som HAR uret hjemme og gerne vil sælge til dig!

Og skal du have en Dweller uden stifthuller i god stand kommer den op i en 35-40k og den bliver formentlig ikke billigere af at vente... Icon_e_wink
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:@ Ralle og Stensbjerg...

Tag et kig på chrono24 Icon_e_biggrin1 Der ligger en del til omkring de 25k og godt nok er nogle af dem annonceret med modelbilleder og har ikke tjekket om de rent faktisk har uret hjemme! Men kan også se et par stykker hos forhandlere jeg kender og ville være 100% tryk ved at handle med... og er da ganske sikker på, at ud af de 10 stykker som ligger omkring de 25k er der da helt sikkert nogle af forhandlere som HAR uret hjemme og gerne vil sælge til dig!

Hvilke forhandlere ville du være 100 % tryg ved at handle hos?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Hvilke forhandlere ville du være 100 % tryg ved at handle hos?

Hvis man gør sit forarbejde grundigt og der ikke er noget negativt ved en forhandler har jeg intet imod at handle med ham! Har endnu ikke kendskab til noget som er blevet snydt... omend jeg har hørt historier om ure som ikke helt var i den listede stand Icon_e_confused

Mener engang at have læst Berg herinde fra skrive "No guts no glory"... hvis man ved lave en god handel må man også være lidt risikovillig Icon_e_wink omend man kan minimere riskoene væsentligt ved at gøre sit fodarbejde ordenligt!

Så hvis du har seriøse overvejelser omkring køb af et bestemt ur hos en udenlandsk forhandler, så smid en tråd op nede i referenceforummet og givet nogen kender noget til forhandleren er jeg ganske sikker på, at de gerne giver deres besyv med Icon_cool
Simon Hedegaard
Svar
KimT Skrev:Jeg ville vælge Seadweller uden at blinke forudsat at det ikke er Deep Sea versionen.

Sendt via TapaTalk
I den grad Icon_+1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Du ved jo, at jeg er stor Omega fan Jakob men af de ure du har listet ville jeg vælge Rolex'en anyday - anytime! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)