Væbnet røveri - Sarøe
Hej alle

Jeg har lige talt med Thomas Sarøe som desværre har haft et væbnet røveri i deres butik i dag.
Røverne kom lige før lukketid og gik konsekvent efter urene - primært IWC, Tag Heuer og Longines.

Alle har det efter omstændighederne godt og ingen har lidt fysisk overlast, men det må være en forfærdelig oplevelse
(kan jeg forstille mig) og mine tanker går til dem der befandt sig i butikken under røveriet.

Jeg lovede Thomas at bede Jer alle være opmærksomme på hvis i støder på ure af de nævnte fabrikanter.
De blev alle stjålet uden boks og papirer - så nye ure uden tilbehør.

Mere om røveriet kommer i Station 2 i næste uge.
Svar
Øv øv for noget svineri Icon_evil
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_evil Icon_evil Icon_evil

Hvorfor fand...... skal det til for Icon_question
Jeg føler med dem der var i butikken og håber at alle, trods alt, har det okay.

Jeg bliver så harm over at det kan ske..... Icon_evil
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Det vigtigste var, at ingen led fysisk overlast - man ved aldrig hvad der kan ske, når situationen er så højspændt !! Icon_evil

Men personalet skal se at få snakket hele episoden grundigt igennem - gerne med professionel hjælp !! Man må ikke gå og lukke det inde....... så kan det give problemer !! Det kan måske forekomme kunstigt, at bruge lang tid på at snakke alle detaljer igennem og fortælle, hvad man følte og lytte til hvad andre følte i situationen - men det virker !!! Icon_rygklap

Tankerne går til de involverede - jeg håber, at de fanger røvhullerne, så de kan få en passende straf !! Icon_twisted
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Tankerne går til de involverede - jeg håber, at de fanger røvhullerne, så de kan få en passende straf !! Icon_twisted
Icon_+1

Jeg er endvidere helt enig i alle Peter's betragtninger og især vigtigheden af efterfølgende proffesionel hjælp.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Totalt latterligt at folk ikke kan holde snitterne for sig selv!! Icon_e_sad

Virkelig flinke folk i butikken - håber snart de kommer oven på igen!

Vh.Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Det er sku' dårlig stil, når folk ikke kan holde naller for sig og det så skal gå udover helt uskyldige mennesker. Icon_evil

Håber alle er okay, trods omstændighederne.
Hvad er klokken?

Simon M.
Svar
Icon_evil
Svar
Præcis dårlig stil, nogle mennesker kender desværre ikke forskel på dit og mit :(

I min verden begåes den slags overgreb at meget uintelligente/mindre begavede mennesker "sorry to say"
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Æv Icon_evil Men håber at alle hos Saroe har det godt under omstændighederne!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)