Svar: 132
Tråde: 11
Modtaget Likes: 87 i 28 svar
Givet Likes: 21
Slettegaard Skrev:Rune B Skrev:Hehe, det var nu ikke fordi det udelukkende skulle være en gættekonkurrence, men også for at høre jeres ærlige mening om uret.
Jeg vil sige at jeg var positivt overrasket over at se et sådant ur fra et firma som Burberry http://dk.burberry.com/the-britain-bby11...-p38393681
Det var faktisk tråden om luksusure (tidlinjen) der fik mig til at gå ind på deres side, da det undrede mig at de stod på netop den tidslinje.
De fleste af deres ure er stadig "dress-ure" med quartz-værker. Men denne synes jeg faktisk de har ramt ret godt.
OKI... Det kastede et nyt lys over sagen
. Den jeg fandt er så ikke det samme ur. Det ur du linker til og er i stål og er bestykket med et Ronda quartz Swiss made movement. Til gengæld er prisen så også lidt mere jordnær, nemlig kr. 15.000.- selvom det stadig er meget for et Quartz ur af et mærke som ingen horologisk betydning har 
Havde faktisk ikke set at modellen var med Quarz, det er åbenbart lidt tilfældigt hvilke modeller der har Quarz og mekaniske værker. Og prisen reflekterer ikke forskellen (?).
Se bl.a. her [url]"http://dk.burberry.com/the-britain-bby1200-43mm-automatic-p38393641" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://dk.burberry.com/the-britain-bby1 ... -p38393641[/url]
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Uret du linker til har ikke Chronograph værk, men er til gengæld et automatik ur. Derfor kan man ikke umiddelbart sammenligne priserne.
Umiddelbart ser det ud til at Chrono versionerne er med Quartz værker og non Chrono urene er med automatikværker. Luksus modellen i guld og titanium er med Chrono automatik værk.
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 132
Tråde: 11
Modtaget Likes: 87 i 28 svar
Givet Likes: 21
Slettegaard Skrev:Uret du linker til har ikke Chronograph værk, men er til gengæld et automatik ur. Derfor kan man ikke umiddelbart sammenligne priserne.
Detaljer :) Jeg tror nu stadig at er Chronograph Quartz værk er billigere en et "std" automatisk eller hvad?
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Rune B Skrev:Slettegaard Skrev:Uret du linker til har ikke Chronograph værk, men er til gengæld et automatik ur. Derfor kan man ikke umiddelbart sammenligne priserne.
Detaljer :) Jeg tror nu stadig at er Chronograph Quartz værk er billigere en et "std" automatisk eller hvad?
Ja for pokker da, det er MEGET billigere!
Casio G-shock
Seiko 5
•