Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
stenstrupigen Skrev:Jeg ville vente til uret fik service.
Hos mange AD, især Klarlund, tager de det samme for service uden polering som med polering, og hvis Klarlund skal gøre det, så ville jeg vente til uret trænger til fuld service.
Nu er det eneste ur jeg har haft en tur forbi Klarlund et AP ROC (ref. 26300) og der tager de 2000kr. ekstra, hvis det skal poleres op! Sååå..... Men kan jo være de gør det anderledes ved andre ure...
Og mht. til dig

Så, hvis en let polering, som lige vil få uret til at stå det skarpere, give dig den ekstra glæde ved at gå med det? Ville jeg 100% gøre det... Jeg kan sagtens følge tankegangen omkring at et tool ur gerne må se let brugt ud! Mens det er jo for de fleste en pynte genstand og ikke et værktøj

Så jeg ville personligt nok lige få det givet et let polering... (det er altså ikke fordi uret taber 50% i værdi, bare fordi du for det poleret...)
•
Svar: 3
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Citat:Jamen så vil jeg da gerne sige det (jeg mener): Kronos ville jeg ikke lade røre noget som helst.
Krognos, var eller en jeg bestemt også ville overveje, men det vil jeg da lige genoverveje...
Er desuden stadig meget i tvivl om det overhovedet er noget jeg skal gå videre med... Måske er det bedre, at man kan se, at et brugsur (som det absolut er) bliver brugt..
/Peter
•