Micromærke underfora.....
Sociologen Skrev:
mqa Skrev:Jeg vil sætte pris på at nedlægge IWC og Panerai, da jeg egentlig super gerne vil læse om dem, men jeg "glemmer"/gider ikke at kigge i de separate fora. Jeg tror, der vil komme en del mere aktivitet, hvis de kommer op i hovedforum.
Jeg kigger aldrig på de forskelige underforummer (og har aldrig gjort), men altid på "Vis nye indlæg" ("Unread" i Tapatalk), hvor jeg får nye indlæg på tværs af forummerne oplistet hernæste læser jeg så de tråde, som jeg finder interessant, og klikker derefter på "Mark Read" (Tapatalk, fluebenet øverst i højre hjørne). Er jeg den eneste, som praktiserer denne fremgangsmåde??

Præcis det samme gør jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Det samme gør jeg, nem og overskuelig måde at "Kigge" det hele igennem på
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
I har for meget fritid, hvis i læser alt Icon_e_biggrin1
Svar
Claus Tukjær Skrev:I har for meget fritid, hvis i læser alt Icon_e_biggrin1

Hehe, det er et spørgsmål om planlægning og prioritering Icon_e_wink

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Sociologen Skrev:... hernæste læser jeg så de tråde, som jeg finder interessant ...
Svar
T.Hansen Skrev:

Hehe, det er et spørgsmål om planlægning og prioritering Icon_e_wink
Ja, som alt andet i livet. Jeg må erkende at jeg slet ikke bruger samme tid på urforas som for 3-4 år siden.
Svar
Jeg kigger altid på underfora så jeg synes det ville være synd at samle det hele under ét.
Jeg synes også at man som det er nu tydeligt kan se at der er meget aktivitet på Panerai og IWC fora ud fra antal indlæg også når der sammenlignes med Rolex og Omega fora. Det tror jeg har stor betydning for folks opfattelse af kvaliteten af dette forum som et hele.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Rolex 285
Omega 310
IWC 139
Panerai 246
Seiko 126

IWC og Seiko har væsentligt færre indlæg end Rolex og Omega, og burde ligges sammen med hovedforaet.
Svar
Claus Tukjær Skrev:Rolex 285
Omega 310
IWC 139
Panerai 246
Seiko 126

IWC og Seiko har væsentligt færre indlæg end Rolex og Omega, og burde ligges sammen med hovedforaet.
Efter min mening vil det ikke gøre IWC og Seiko mere attraktive for evt. nye medlemmer. Hvorfor skjule af der også er fokus på disse mærker?
Hvis det er af praktiske hensyn kan vi ligeså godt smide det hele sammen i én stor pærevælling Icon_rolleyes
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Så er der jo mange mærker man skal tage hensyn til. Breitling er langt større og mere populære end IWC.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)