Salg af ur uden papir
Ingen problem så. Der er de papirer der skal være.
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Der er glasbagkasse i uret og enhver der bare har 5 gram ur-kendskab vil kunne spotte at værket er et originalt GO eller ej. Deres værker er meget karakteristiske og in-house. Så af flere årsager vil jeg karakterisere dit GO til at være i den meget lette ende af skalaen mht at spotte en original vs en kopi. Med andre ord det er et gedint lorte ur for kopisterne at kaste sig over Icon_hello En kommende køber der går efter et GO vil også vide hvad han skal kigge efter og ret let kunne se det er originalt.

Min pointe er blot at du ikke skal sætte himmel og jord i bevægelse for at få det verificeret frem mod et privat salg. 9 ud af 10 vil ikke have behov for dette alligevel. Slet ikke nu papirerne er med. Hvis det så efterspørges og er dealbreaker så sig til. Hvor bor du? Så kan vi hurtigt henvise til en urmager hvis det bliver aktuelt.

/Mads

Det har du ret i, for detalje niveauet når man kigger gennem bagkassen er ikke til at tage fejl af, ellers hører der også et nonocle forstørrelsesglas med i boksen hvis man skal se nærmere på detaljerne Icon_e_wink

Nu hvor jeg har fundet papirerne, føler jeg også "problemet" er en del mindre. Det var også mere ment, hvordan jeg kunne komme en køber i møde der tvivlede på min troværdighed eller urets ægthed Icon_razz

et hurtigt mobilbillede af en upudset bagkassen så folk kan se med:

İmage
Svar
Køberklientellet til ure som disse ved godt hvad de skal kigge efter, så jeg tror ikke du løber i rookier, der efterspørger en verificering. Ellers kan du jo også bare henvise til denne tråd Icon_e_wink Havde du postet en fake var du blevet savet ned i knæhøjde... Icon_computer Icon_dizzy Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)