Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg glæder mig meget til dit Dornblüth lander (jeg går ud fra det er det du hentyder til?) Meget spændende at se noget der er lidt anderledes og eftersom det er lavet specielt til dig, bliver det vel ikke meget mere specielt
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
KimT Skrev:Jeg glæder mig meget til dit Dornblüth lander (jeg går ud fra det er det du hentyder til?) Meget spændende at se noget der er lidt anderledes og eftersom det er lavet specielt til dig, bliver det vel ikke meget mere specielt 
det er dornbluth'en jeg henviser til ja!
jeg glæder mig pænt meget ja - men året er nu gået ret stærkt så det har været en ok ventetid!
lad os nu se om det bliver om en mdr. ca.- men han har skrevet at de er igang med det så mon ikke det holder sådan nogenlunde...
men som tidligere nævnt så skiller det sig ikke radikalt ud i forhold til hvad store firmaer leverer i hvert fald ikke på en "flippet" måde...
men det er med 4 specs. de aldrig har lavet før på cal. center second - 2 af dem kun få gange før på andre ref'er og mindst en af de 2 sidste specs. der aldrig har været udført før på nogle af deres ure...
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•