Væbnet røveri hos Halse Horsens
Der burde være pryglestraf - eller værre - for den slags svineri....... De bedste tanker til Peter og alle andre.
Svar
Hvis jeg var forhandler med dyrere ure og smykker, ville jeg seriøst snart se kigge mig omkring løsninger med en indgangs/udgangssluse.

Ved ikke om der findes demo udstillingsmodeller uden værk ?

Hvis ja. Så havde jeg nok også valgt den løsning kombineret med en lokal bankboks ordning.

Meget trist at vores rolige samfund i Danmark går den vej.
Mvh Kim 
Svar
Super trist nyhed desværre Icon_mad Den slags sætter virkelig mit pis i kog. Jeg håber også Peter, Alis og resten af fam. Halse er ok.

Butikken ligger desværre ikke rigtig op til at der kan laves sluse indgang. Dummy ure har før været på tale, men med en tid hvor de fleste ure har glasbagkasse osv. er det svært at lave gode repræsentative dummies desværre. Jeg ved MC Mortensen i Herning tidligere havde deres Rolex i en aflæst boks i kælderen, hvor de kunne hente urene frem. I vinduet blot et skilt om at Rolex kunne fremvises i butikken. Kunne jo også være en løsning hos Halse.

Anyway er det bare ærgerligt man ikke kan vise urene frem i butikken Icon_rolleyes Årsager som disse der gør at vi andre bliver mere og mere paranoide desværre Icon_head

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
det er sgu noget værre pis!!
Tanker til personalet!!
jeg krydser fingrer for, at de skyldige bliver fundet og sendt til afsoning i hjemlandet!!!
/SK
Svar
De bedste tanker herfra.

Det er fanme ikke i orden, når en i den grad Goodguy-forretning bliver ramt på denne måde (eller nogen anden forretning for den sags skyld ). Håber de kommer ok igennem det, og at forsikringsselskabet ikke er for hårde i den anden ende.
Svar
Trist at høre Icon_e_sad

Hele personelet modtager hermed mine varmeste tanker. Jeg krydser fingre for, at I alle kommer godt oven på igen!
De venligste hilsner, John
Svar
Frygteligt - alt det bedste herfra til Peter og Co.

Op med grænsebommene igen........
Svar
Åh nej, mine tanker går til jer alle i Horsens. Håber, at I alle er OK.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
En update på røveriet er at de heldigvis ikke fik ure med derfra, men måtte flygte uden udbytte. De forsøgte at smadre en rude til Breitling urene som heldigvis var panserglas Icon_rul

Stadig en super kedelig sag, men både Peter og Alis er ok, og ingen ure stjålet. Håber stadig politiet tager sagen alvorlig og forsøger at finde frem til de satans østeuropæere Icon_evil

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:satans østeuropæere Icon_evil

/Mads

Satans røvere, møghunde, bastards og det, der er værre! At de måske nok er østeuropæere er en anden sag. Trods alt.

Bedste tanker til team Halse!

Mvh Jens
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)