11-09-2014, 05:26 PM
|
Auktionshuset på DR i aften
|
|
11-09-2014, 08:29 PM
100k gik den for,
Men er du gal en amatør med hammeren Yoshikazu Akahane. 28/+50.
11-09-2014, 08:29 PM
Ja det var lidt tyndt med information om det. Men lækkert ur!!
11-09-2014, 08:39 PM
På en seriøs auktion falder hammeren når der siges 3 gang,
Han står direkte og sjofler 100k buddet. For mig er den måde de styre deres auktioner på meget amatøragtigt men de har tydeligvis selv en anden opfattelse. Fred med det.... Yoshikazu Akahane. 28/+50.
11-09-2014, 08:41 PM
Ja det virker sgu lidt useriøst!
11-09-2014, 08:48 PM
Med tanke på hvad tingene til tider koster hos dem tænker jeg mere skandale,
Der skal man altså være meget mere skarp end nogle af dem med hammeren derinde viser på TV. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
11-09-2014, 11:08 PM
Stensbjerg Skrev:På en seriøs auktion falder hammeren når der siges 3 gang, Helt enig med dig i det her...der er jo ikke noget at sige til køber så temmelig misfornøjet ud Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
12-09-2014, 10:57 AM
Det var så også lidt usædvanligt, normalt synes jeg faktisk BR køre ret fin balance mellem afslappet stil og præcise hammerslag. Det er første gang jeg ser sådan en gang sjusk.
Bortset fra det kan man jo sige at når han siger så lidt om uret, siger han jo ikke noget forkert. Med det salær de tager, kunne man dog godt forvente en bedre præsentation af varen, med fakta og lidt historie i dette tilfælde. Der kunne jo sidde en uforberedt kunde som pludselig blev tændt på et berejst Rolex, hvis det blev bedre præsenteret. vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
12-09-2014, 11:07 AM
Stensbjerg Skrev:På en seriøs auktion falder hammeren når der siges 3 gang, Helt enig når der er sagt 3. så skal slaget falde…. Information går jeg ud fra at der har været masser af, der er jo som regel gennemsyn af emmerne inden auktionen og det formoder jeg da også der har været her. Venligst
Henry Lerche Rasmussen Vulcain Owners Group https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
12-09-2014, 02:21 PM
Personen der holder hammeren er jo sælgers mand,
Som bliver betalt for at være skarp og præsentere varen bedst muligt. Så der bliver skabt en god stemning hvor publikum får lyst til at byde og varen derved får højeste mulige pris, Den måde uret blev præsenteret på her var direkte pinligt, han anede intet om hvad han solgte. Jeg mener at BR er stærkt overvurderet og at sælger sagtens kunne have sparet salæret og solgt det selv Det junior lavede på TV i går var på ingen måde godt håndværk for en auktionarius, Uanset hvor meget daddy så efterfølgende sidder og sugar coater Mon ikke også der er en grund til at de er presset på deres felt af blandt andet Lauritz.... Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)