03-05-2004, 10:54 PM
Mr. M Skrev:...give den som bussemand, men er det ikke en anelse usmageligt ligefrem at opfordre folk til at handle andre steder end her på sitet? Når her er tale om et betalingssite hvor annoncørerne betaler for annoncer, så finder jeg et indlæg som dette højest upassende.
Dit indlæg er sikkert postet i god mening/intension men prøv at tænke den helt til vejs ende, så vil du nok kunne se hvad jeg mener.
Nu er det ikke for noget men er det ikke også menigen at man kan/vil dele anden info omkring ure generelt, og at det så måske lige har noget med at gøre hvor man måske kan finde et site til et sted hvor tingene er billigere end herhjemme kan jeg absolut ikke se noget galt i.. konsekvensen bliver jo bare at dem der allerede er godt inde i denne ur branche og har kendskab til forskellige steder, køber dem og sætter dem til salg. Hvor andre, måske endda dig selv køber urene og får det billigere. Du har da sikkert heller ikke noget imod at få andre ting billigere?? hus, bil, mere i løn måske.
Jeg kan da kun se noget positivt i at man giver gode råd, om man så vælger at bruge dem er jo helt op til den individuelle person.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)