Helt rolig nu, intet nyt oplæg til noget med moms - men -
Så længe der ikke diskuteres momssvindel, smugleri, osv, er jeg for såvidt ligeglad. Dog ser jeg gerne at vi holder en sober tone.

Hvor store/små besprelserne er, er der en del forskellige opfattelser af. Jeg tror de fleste af os som har samlet i mange år har prøvet at købe noget over telefonen, på nettet, eller whatever - og har fået noget *BÆ*.

Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Dermed er min pointe at den enkelte selv bør gøre op med sig selv - hvor stor en risiko vil man tage - hvor stor en risiko er der - og væsentligst - hvor store sanktionsmuligheder er der reelt hvis en handel går skævt.

Mine anbefalinger kan jo læses i mine artikler, og tidligere indlæg. Generelt vil jeg sige (gentage) at beløb af en størrelse man ikke "har råd til at miste" - ville jeg holde inden for landets grænse.

Mvh Morgan

ps. Jeg vil endnu engang også lige pointere at flere af indlæggene på salgs delen af Vintagure.dk er folk som har en forretning. Der skal købes lager, betales ansatte, betales forsikring, gives garanti og returret osv... Andre er private (som mig selv) der har et par ure fordi man er nuengang er en urnørd - og engang imellem udskifter man et ur, fordi man vil ha' noget "andet". Det er klart at denne private person ofte kan have en prissætning der er anderledes end "forhandler". Hvis man ikke kan gennemskue sammenhængen I dette - bør man nok lige sætte sig ned og tænke over hvad det er for parametre der er vigtige for DIG, i en urhandel.
Svar

Beskeder i denne tråd
Vil nødig... - af Mr. M - 18-04-2004, 07:47 PM
Re: Vil nødig... - af Guest - 18-04-2004, 08:58 PM
Re: Vil nødig... - af Christian Ehlers - 19-04-2004, 03:14 PM
Re: Vil nødig... - af Ulrich - 03-05-2004, 10:54 PM
Re: Vil nødig... - af morgan - 04-05-2004, 08:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)