10-11-2004, 12:47 PM
Jeg har kun positvt at sige om Union. Deres kaliber 26 er in-house og meget fint forarbejdet, prisen taget i betragtning. Du er sikker på at få et ur, du ikke ser hver dag. Deres produktion er relativ lille og udviklingen sker i samarbejde med Glashütte Original, så vidt jeg husker. Helt sikkert mærker som er i kraftig fremmarch.
Kan du spare en skilling ekstra sammen, vil jeg råde dig til at købe en af Julius Bergter modellerne. De er en anelse dyrere, men kaliber 30 er super lækkert forarbejdet til den pris. Union er i mine øjne et af de mærker, hvor du virkelig får smæk for skillingerne. Bestil et katalog via hjemmesiden. Jeg fik mit under en uge senere. Tysk grundighed hele vejen igennem.
Mads Gjødesen
Kan du spare en skilling ekstra sammen, vil jeg råde dig til at købe en af Julius Bergter modellerne. De er en anelse dyrere, men kaliber 30 er super lækkert forarbejdet til den pris. Union er i mine øjne et af de mærker, hvor du virkelig får smæk for skillingerne. Bestil et katalog via hjemmesiden. Jeg fik mit under en uge senere. Tysk grundighed hele vejen igennem.
Mads Gjødesen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)