04-07-2005, 03:03 PM
Jeg har før læst den forklaring med kompatibilitet af modulerne, men valgte at diskvalificere den. Jeg forstår at de ønsker deres nye in-house kronograf skal være kompatibel med deres gamle moduler, og derfor ligne 7750 i grundkonstruktionen. Men det har da intet at gøre med 80110, som ikke er et kronografværk. Min første tanke var så, at de vil gøre det almindelige værk kompatibelt med deres evighedskalendermodul, for let at kunne lave ure med evighedskalender. Men deres evighedskalenderure har jo også kronograffunktion pt, så jeg tvivler på det kan lade sig gøre at bruge dette modul i sin nuværende udgave på et ikke kronograf-værk. Hvilke andre moduler kan være aktuelle? Alle deres komplikationsmoduler til 7750 har jo kronograffunktion oven i hatten. Jeg er ikke urmager, så jeg har svært ved at vurdere om modulerne kan bruges på et ikke kronograf-værk, men jeg tvivler.
TRA du skal selvfølgelig ikke stå til regnskab for alle mine spørgsmål og tvivler mht. denne sag. Lidt synd IWC ikke selv kommer med en offentlig forklaring. Jeg syntes selv ganske godt om det nye Ingenieur, men jeg vil da foretrække, at der ikke hænger for 6000-7000 $ ETA look-a-like om mit håndled, som kun IWC syntes skal gå under betegnelsen in-house.
Mads Gjødesen
TRA du skal selvfølgelig ikke stå til regnskab for alle mine spørgsmål og tvivler mht. denne sag. Lidt synd IWC ikke selv kommer med en offentlig forklaring. Jeg syntes selv ganske godt om det nye Ingenieur, men jeg vil da foretrække, at der ikke hænger for 6000-7000 $ ETA look-a-like om mit håndled, som kun IWC syntes skal gå under betegnelsen in-house.
Mads Gjødesen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)