02-12-2005, 11:49 PM
Chris Skrev:Puha, hvis Føtex bare vidste hvad de havde sat i gang med deres tilbud på Breitling ureEn stor del af de emner der skrider helt ud kunne sikkert undgås ved forumet var stærkt nok til at turde undgå gæster. Det er jo vanvittigt at man svarer på noget med Breitling og så får "notification" om en masse svar som hander om alt andet end ure.
Jeg havde aldrig troet at dette skulle føre til at jeg nu ved alt omkring køkkenknive, parallelparkeringer i Århus Cafékvarter, Herstals problemer med branding af deres produkter samt ikke mindst hvilke og hvor mange knapper der skal knappes på en blazer:o)
Urhilsener fra Chris
Enten er vi dansker lidt anderledes, eller også sidder der mennesker som vil blande sig i en hvilken som helst diskution uanset det ikke handler om emnet.
Bare vi dog kunne få et dansk UR forum, gerne dette, men om URE ikke om Porsje, Porsze, Porschze, Porche eller nogle af de andre knive og biler som finder vej helt UDEN sammenhæng til sagen. Måske en af lederne/moderatore - kunne smide alle disse fuldkomment ur-uvedkomne indlæg ud, inden jeg frygter vi blir mange der, efter lang tid, giver op.
Fjern dog indlæg som INTET har med ure at gøre, så som rene indlæg om blæserknapning og andet.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)