30-12-2005, 02:31 AM
For billigt bare at påstå det ikke er ægte med et billede fra den nyeste kollektion. Det er ikke nyeste kollektion - korrekt, men prisen beviser bestemt ikke at det er uægte, den ligger og svinger mellem 242 og 500 for chronogafer fra firmaet, som jo har dem både som quartz og mekaniske.
Der må mere på bordet for bare at stemple en mand som uærlig eller i alle fald hans ur som fake.
Det er ikke spor billigt at lave fake ure i små antal, så Frederique Constant er næppe bland de der laves mest fake af, det er langt farligere i Rolex og Omega f.eks. hvor der er masser af fakes i omløb (og faktisk også i ex. PP og andre af de helt dyre)
Check papirer og box og andet, om du vil, hos en urmager, så kan han sikkert sige ok eller ej for det, men jeg er absolut ikke overbevist om at det er en fake
vh John
Der må mere på bordet for bare at stemple en mand som uærlig eller i alle fald hans ur som fake.
Det er ikke spor billigt at lave fake ure i små antal, så Frederique Constant er næppe bland de der laves mest fake af, det er langt farligere i Rolex og Omega f.eks. hvor der er masser af fakes i omløb (og faktisk også i ex. PP og andre af de helt dyre)
Check papirer og box og andet, om du vil, hos en urmager, så kan han sikkert sige ok eller ej for det, men jeg er absolut ikke overbevist om at det er en fake
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)