10-03-2006, 09:57 PM
Jep
sLYRG det er rigtigt som Morgan skriver ½pris. Så ved jeg ikke helt om man kan kalde et NOS ur (2000), måske Morgan vil svarer på det?. Og en aftale med Ole Bistrup med betænkningstid til flg. onsdag.
Jeg vil dog lige nævne at det kun var Morgan, Jan , Bo samt alle ander i forsamlingen, der mente det var et godt køb, så jeg rejste lige om til KBH om mandagen, og tog et VC med til Svendborg.
Og 110% ærligt. Jeg har ikke travlt med at få en stål Daytona.
Jeg tror der er mange af os (jeg selv incl.) der her set os totalblind på Rolex.
Jeg er næsten sikker på at det bliver JLC næste gang. Og med lidt hjælp fra Morgan og Mads skal jeg nok finde det rigtige til samlingen.
Claus Larsen
Jeg vil dog lige nævne at det kun var Morgan, Jan , Bo samt alle ander i forsamlingen, der mente det var et godt køb, så jeg rejste lige om til KBH om mandagen, og tog et VC med til Svendborg.
Og 110% ærligt. Jeg har ikke travlt med at få en stål Daytona.
Jeg tror der er mange af os (jeg selv incl.) der her set os totalblind på Rolex.
Jeg er næsten sikker på at det bliver JLC næste gang. Og med lidt hjælp fra Morgan og Mads skal jeg nok finde det rigtige til samlingen.
Claus Larsen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)